جشنواره آیدیران که به‌عنوان یکی از مبادی پذیرش شرکت‌های خلاق معرفی شد

جشنواره مسابقات ملی طراحی صنعتی ایران «آیدیران» که 14 دی ماه 97 در حوزه هنری تهران برگزار می‌شود، به‌عنوان یکی از مبادی پذیرش شرکت‌های خلاق معرفی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، جشنواره مسابقات ملی طراحی صنعتی ایران «آیدیران» که در 4 دسته لوازم منزل، تجهیزات و ابزارآلات و فضای کار، مبلمان شهری و مبلمان و دکوراسیون داخلی برگزار می‌شود، به عنوان یکی از مبادی پذیرش شرکت‌های خلاق به دبیرخانه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق معرفی شد.

با توجه به پتانسیل بسیار زیاد نهفته در مجامع علمی این مرز و بوم و نیز شور و اشتیاق دانشجویان برای رشدعلمی و انجام پروژه‌های صنعتی و کسب مهارت‌های زیادتر و تجربیات سودمندتر، موسسه طراحان صنعتی ایرانیان در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد تا با ارتباط سازی بین این دو رکن علمی و عملی باعث سرافرازی و افتخار کشور عزیزمان شود.

موسسه طراحان صنعتی ایرانیان در سال ۹۳ تصمیم به راه اندازی نخستین مسابقات جامع طراحی صنعتی در حوزه های مختلف صنعت گرفت و این مسابقات با حمایت و همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز به فعالیت کرد بتواند قدمی برای اعتلای میهن اسلامی عزیزمان بردارد.

در همین راستا جشنواره آیدیران که به عنوان یکی ازمبادی پذیرش شرکتهای خلاق است در روز جمعه 14 دی ماه در سالن سوره حوزه هنری برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد. شرکتهای طراحی صنعتی که محصولات آنها در آیدیران منتخب می شوند، بعنوان شرکت خلاق درنظر گرفته خواهند شد و می توانند از خدمات برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق بهره مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991547

وب گردی

وب گردی