معاونین آموزشی و دانشجویی واحد کرج تکریم و معارفه شدند

با حضور دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز طی مراسمی دکتر حسن شوندی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی تکریم و به عنوان سرپرست معاونت آموزشی واحد کرج معرفی شد و با تکریم دکتر علیرضا شقایق از زحمات وی در زمان تصدی معاونت آموزشی این دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز در این جلسه دکتر محمدحسن برهانی فر با اهدای لوح های تقدیری از زحمات متعهدانه و دلسوزانه دکتر عیلرضا شقایق معاون آموزشی و دکتر حسن شوندی سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی تقدیر کرد و طی احکام جداگانه ای دکتر حسن شوندی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی منصوب کرد.

دکتر برهانی فر ضمن سخنانی قبول مسئولیت در نظام اسلامی را پذیرش تعهد دینی و دنیوی نامید که هر دو در گرو صداقت، وجدان و تعهد است.

وی با اشاره به ظرفیت ها، برنامه ها و اهداف بزرگی که در واحد کرج در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد مسئولین منصوب شده، با همدلی مسئولین و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و بهره گیری از تجربیات موفق گذشته، گام های موثری را در راه خدمت در مسئولیت جدید و پیروی از ولایت فقیه و فرمایشات مقام معظم رهبری بردارند».

کد خبر: 991557

وب گردی

وب گردی