برگزاری حلقه صالحین به مناسبت 9 دی در واحد لاهیجان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به مناسبت 9 دی، روز بصیرت و بیعت با رهبر معظم انقلاب، نشست حلقه صالحین با عنوان 9دی، ریزش ها و رویش ها را برگزار نمود.

به گزارش ایسکانیوز حسین بهمنش جانشین سازمان بسیج اساتید استان گیلان، فتنه سال 88 را برنامه ریزی شده توسط دشمنان که از سالیان گذشته در حال طراحی عظیم و پیچیده بودند، دانست و ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی، در هر برهه 10 ساله، ایران اسلامی شاهد بحران بزرگ درکشور بود. درسال 58، حمله نظامی عراق تحت عنوان براندازی سخت رخ داد. درسال 68 بعد از رحلت امام خمینی (ره)، غائله جانشینی رهبری نظام مطرح شد که با انتخاب آیت الله خامنه ای توسط خبرگان غائله مربوط رفع گردید، درسال 78، جریانات مربوط به کوی دانشگاه و حوادث مربوط به آن بروز کرد و درسال 88 نیز شاهد ایجاد جریان فتنه و مدعیان تقلب در انتخابات بودیم.

بهمنش فتنه امروز جامعه را اقتصادی دانست و ادامه داد: بعد از 10سال از فتنه سال 88، شاهد بروز تحریم های سخت بلوک غرب علیه ملت ایران هستیم و از مسئولان انتظار می رود که با هوشمندی و هوشیاری این فتنه بزرگ را همانند امتحانات گذشته به خوبی پشت سر بگذراند.

وی داشتن ایدئولوژی، وجود شرایط اقتصای و اجتماعی سخت و غیر قابل تحمل توسط مردم ، حمایت مردمی از اعتراضات و دارا بودن رهبری را از عناصر بروز انقلاب ها را ذکر کرد و افزود: بعد از جنبش های رنگین و مخملی همانند گرجستان، اکراین، نقشه بلوک غرب به رهبری آمریکا آن بود که شرایط آنها را نیز درایران پیاده سازی نمایند و بنابراین به دنبال طراحی بلوایی با نام جنبش سبز بود.

وی با بیان اینکه، افرادی که با عوامل خارجی بروز فتنه همراه شدند، ضربات سختی به کشور در سال 88 وارد نمودند، افزود: در سال های قبل از 88، مولفه اقتصادی، منطقه ای ایران به سرعت درحال رشد بود، درکشورهای منطقه از قبیل عراق، لبنان و فلسطین وضعیت به نفع ایران و محور مقاومت بود، در بعد علمی نیز، ایران در حال رسیدن به چرخه کامل هسته ای، جهش در زمینه فضایی، نانو و سایر علوم بود، ولی با اتفاقی که درسال 88 رقم خورد، در همه ابعاد کشور دچار هزینه گردید.

بهمنش ویژگی های جنبش های مخملی و مصنوعی، که برخی به دنبال پیاده سازی آن در ایران بودند، را مشترک گزارش داد و افزود: دادن شعارهای دموکراسی خواهانه، متهم کردن حکومت به داشتن فساد، سیاه نمایی اوضاع کشور، شائبه ایجاد تقلب در انتخابات و ساماندهی اعتراض به آن را از شاخصه های جنبش های مصنوعی بود که دقیقاً به دنبال پیاده سازی همچنین الگویی در ایران بودند.

جانشین بسیج اساتید استان گیلان داشتن سه بازوی فکری، رسانه ای و اجرایی را برای پیاده سازی جنبش های مخملین لازم دانست و بیان داشت: بنیادهای علوم انسانی مستقر درغرب که درحال مطالعه و چگونگی رخنه درجوامع هستند، شبکه های ماهواره ای، اجتماعی و اینترنتی نیز نقش موثری در ایجاد و توسعه جنبش های رنگی دارند و در داخل کشور نیز عده ای درحال هدایت و پیاده سازی برنامه ها بعنوان بازوهای اجرایی بودند.

بهمنش بصیرت مردم ایران در دی ماه 88 را ستود و افزود: اگر بصیرت ملت و مردم ایران اسلامی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری نبود ، هم اکنون مشکلاتی که درسایر کشورهای منطقه وجو دارد در ایران نیز بروز می کرد.

کد خبر: 991562

وب گردی

وب گردی