وجوب یادگیری کار با ماشین برای متخصصان پزشکی

دانشمندان اعلام کردند، با توجه به رشد بالای هوش مصنوعی در زمینه پزشکی، روز به روز وجوب آموزش یادگیری کار با ماشین به متخصصان این حوزه بیشتر حس می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، الگوریتم هوش مصنوعی (AI) که توسط الگوریتم های یادگیری ماشین (ML) هدایت می شود، بخشی از علوم رایانه هستند که در زمینه مراقبت های بهداشتی استفاده می‌شوند.

با این حال، تحصیلات پزشکی و سایر برنامه های تدریس در بیمارستان های دانشگاهی ایالات متحده و فراتر از آن، هنوز دانشجویان و کارآموزان را از طریق این تکنولوژی در حال ظهور، پرورش نمی دهند.

در حالی که عموم مردم با AI و تأثیر آن بر نتایج مراقبت های بهداشتی از قبیل ارائه تشخیص های پیشرفته آشنا هستند، اگر یادگیری های پزشکی شروع به آموزش دادن AI به دانشجویان این حوزه نکند، پیشرفت های تکنولوژیکی و تاثیر آن بر مراقبت از بیمار محدود خواهد شد.

گزارش ها نشان می دهد که تعداد مقالات در زمینه یادگیری ماشین در زمینه پزشکی در حال افزایش است.

یادگیری‌ ماشین، زیر مجموعه‌ای از هوش‌ مصنوعی است. با استفاده از تکنیک‌های یادگیری‌ ماشین، کامپیوتر، الگوهای موجود در داده‌ها (اطلاعات پردازش شده) را یاد گرفته و می‌تواند از آن استفاده کند.

در این سیستم ها داده های آموزشی به الگوریتم های یادگیری داده می شوند و این الگوریتم ها وظیفه استخراج الگوها را از داده ها برعهده دارند؛ بعد از الگوها مدل ساخته می شود و این مدل می تواند در حافظه ذخیره شود. بعد از ذخیره‌ مدل، سیستم تواناییِ پیش‌بینیِ رفتار را دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991572

وب گردی

وب گردی