انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از 6 بهمن آغاز می شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امتحانات پایان‌ترم دانشجویان همه مقاطع تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۵ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۷ دی‌ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه امتحانات پایان‌ترم دانشجویان دانشگاه در همه مقاطع تحصیلی از ۱۵ دی‌ماه آغاز می شود، گفت : امتحانات پایان ترم در سراسر واحدهای دانشگاهی تا ۲۷ دی‌ماه ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه حضور مصدومان حادثه تلخ واژگونی اتوبوس واحد علوم‌و‌تحقیقات در امتحانات پایان ترم گفت: در جلسه هیات رئیسه این موضوع مطرح و پیشنهاد شد برای افرادی که در این حادثه آسیب دیده و مجروح شده‌اند و نمی توانند به موقع در امتحانات پایان ترم شرکت کنند فرصتی در نظر گرفته شود تا پس از گذراندن دوران نقاهت و آمادگی جسمانی و روحی در آزمون‌ها شرکت کنند.

دکتر رهایی با بیان اینکه ثبت‌نام و انتخاب واحد نیمسال دوم ۹8-۹7 دانشگاه آزاد اسلامی از روز ۶ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۱۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تاریخ حذف و اضافه از 27 بهمن تا 2 اسفند ماه ادامه دارد. همچنین شروع کلاس دانشجویان نیز از ۱۳ بهمن‌ماه تا ۲۳ خردادماه ۹۸ خواهد بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 991603

وب گردی

وب گردی