هدیه حضرت عیسی(ع) به زنی لبنانی

مستند «راه بهشت» که به پخش هیسپان تی وی رسیده است، داستان زنی لبنانی را روایت می کند که معجزه ای زندگی او را متحول می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، مستند «راه بهشت» روایت گر بخشی از زندگی زنی لبنانی است که علی رغم ظلم و ستم های صهیونیست ها به او و خانواده اش، معجزه ای او را دوباره به زندگی برمی گرداند.
در این مستند، زن لبنانی از روزهای جنگ 33 روزه و اتفاقاتی که زندگی شخصی او را تحت الشعاع قرار داده سخن می گوید. او به ما می گوید که چگونه بعد از کلی معالجه، او و همسرش صاحب دختری می شوند که نامش را زینب می گذارند. در زمان جنگ آن ها به اتفاق دیگر افراد محل در زیر زمین خانه شان پناه می گیرند، خانه ای که آگاهانه از سوی رژیم صهیونیستی بمباران می شود. در این بمباران 27 نفر شهید می شوند که 16 نفرشان کودک هستند. زینب، دختر شش ساله آن ها نیز یکی از شهداست.
بعد از گذشت چند سال او و همسرش تصمیم می گیرند صاحب فرزندی دیگر شوند اما پزشکان بیمارستان آمریکایی لبنان به آن ها می گویند که این کار بدون معالجه امکان پذیر نیست؛ آنهم با خرج درمان4 هزار دلاری که تهیه اش برای آن ها میسر نیست. شخصیت اصلی این مستند شبی در خواب می بیند که میهمان حضرت عیسی شده است و وقتی تعبیر آن را می پرسد به او می گویند که صاحب فرزندی می شوی و این رویا محقق می شود. او نام فرزندش را عیسی می گذارد.
مستند «راه بهشت» (The Heavenly Path) به تهیه کنندگی موسسه بیان رسانه گستر در مدت زمان 25 دقیقه روز چهارشنبه 12 دی ماه ساعت 8:30 برای مخاطبان هیسپان تی وی پخش و در ساعات 15:30 و 21:30 همان روز بازپخش می شود.

کد خبر: 991604

وب گردی

وب گردی