جانی پور: با رعایت نکات ایمنی و پیشگیری از بروز مشکلات، دست سودجویان را کوتاه کنیم

دکتر کرم جانی پور تاکید کرد: با توجه به پیامدها و آسیب های فراوانی که وجود دارد راهکار مناسب جهت پیشگیری از خطرات احتمالی ارائه گردد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه هیات رئیسه واحد یاسوج که به منظور رفع موانع و مشکلات و پیشگیری از خطرات احتمالی در واحد یاسوج برگزار شد اظهار داشت: پیامدها و آسیب های فراوانی در جامعه وجود دارد و برخورد نامناسب که باعث ایجاد این حوادث می شود باعث بوجود آمدن بهانه برای سودجویان می شود.

وی گفت: راهکارهایی باید اتخاذ کنیم که از پیش آمدن چنین اتفاقاتی جلوگیری شود و در دانشگاههای استان ما هر حوزه موظف است مشکلات خود و راهکار مناسب برای رفع آن را ارائه دهد.

رئیس واحد یاسوج بیان کرد: با پیشگیری به موقع از بروز مشکلات احتمالی که باعث بوجود آمدن مشکل در دانشگاههای آزاد استان وباعث تجمع و اعتراض عده ای سودجو که دنبال بهانه می باشند جلوگیری کنیم.

دکتر جانی پور گفت: با توجه وجود مدارس سما و دانش آموزان حساسیت بیشتری در این حوزه وجود دارد و باید نکات ایمنی لازم که باعث بروز خطراتی برای دانش آموزان میشود رفع گردد.

دکتر رحیم اکرامی رئیس دفتر بازرسی ویژه هیات امناء استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه اظهار کرد: با توجه به حادثه علوم وتحقیقات و دستور ویژه رئیس هیات امناء و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به پیشگیری حوادث احتمالی تلاش کنیم.

وی گفت: حادثه علوم وتحقیقات از نظر حقوقی قابل پیگیری است و کارشناسان خبره راهنمایی و رانندگی در این باره نظریه و گزارش خود را اعلام خواهند کرد.

دکتر اکرامی بیان کرد: حادثه علوم وتحقیقات بهانه ای شد برای سودجویان و منفعت طلبان تا با تحریک گروههای سیاسی، دنبال اهداف خود باشند و این کار اجازه بررسی اصل موضوع را به کارشناسان و تیم پیگیری نمی دهد.بلکه دنبال حواشی هستند.

رئیس دفتر بازرسی استان گفت: دکتر طهرانچی با این موضوع با جدیت و شهامت تمام برخورد کرد و از طریق رسانه ملی از مردم و خانواده های جانباخته گان عذرخواهی کرد و با مسببین در سریعترین زمان ممکن برخورد کرد و این کار باعث دلگرمی همه ما و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی گفت: با توجه به اینکه این قضیه یک هشدار می باشد با توجه به دستورالعمل صادره نکات ایمنی کامل در واحدها ی دانشگاهی استان انجام پذیرد.

کد خبر: 991609

وب گردی

وب گردی