نوآوری، نشان شهرت هوآوی در سال 2018

با توجه به داده‌های اولیه IDC، فروشندگان گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان در سه‌ماهه سوم سال 2018 در مجموع 355.2 میلیون دستگاه فروخته‌اند، که در نتیجه نسبت به سال گذشته این مقدار 6 درصد کمتر است. با این آمار به نظر می‌رسد روند این صنعت نزولی باشد، اما هوآوی به تنهایی در نیمه اول سال 2018، 95میلیون دستگاه گوشی هوشمند در سراسر جهان به فروش رسانده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ این آمار با وجود روند نزولی جهانی، باعث شده هوآوی در سه‌ماه دوم و سوم امسال به رتبه دوم جدول در زمینه فروش گوشی صعود کند و به گفته IDC به میزان14.6 درصد سهم بازار جهانی در سه‌ماهه سوم سال 2018 را به نام خود ثبت کند.

بازار سقوط می‌کند اما هوآوی نه

طبق گزارش GFK در سه ماهه سوم 2018، هوآوی رتبه دوم فروش گوشی‌های هوشمند در منطقه خاورمیانه و آفریقا (MEA) را با 21.5 درصد از سهم بازار به دست آورد. علاوه بر این، سهم بازار این شرکت در سه‌ماه سوم 2018 در امارات متحده عربی با 34.7 درصد رشد نسبت به سال گذشته، افزایش یافته است. این افزایش نشان‌دهنده عملکرد قوی این شرکت در سال جاری است زیرا هوآوی تلاش‌های خود را بر توسعه و استفاده از هوش مصنوعی (AI) روی دستگاه‌هایش به کار بسته تا تجربه کاربران را بهبود ببخشد. از طرفی دیگر این شرکت با به کارگیری هوش مصنوعی روی چیپ‌ست‌های دستگاه‌هایش، در تلاش است گوشی‌های خود را به وسیله‌هایی هوشمندتر و مفیدتر تبدیل کند. این نوآوری‌های موفقیتآمیز، گواه سرمایه‌گذاری سنگین هوآوی در بخش تحقیق و توسعه است. این غول تکنولوژی در 10 سال گذشته 45 میلیارد دلار و تنها در سال گذشته 13.23 میلیارد دلار در بخش تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده تا یکی از برندهای پیشرو در این زمینه باشد. این نگاه نوآورانه به محصولات، هوآوی را قادر ساخته تا نظر مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان را به خود جلب کند.

مشتری‌مداری حرف اول را می‌زند

هوآوی که به دنبال تقویت حضور خود در بازارهای دنیا است، با افتتاح فروشگاه های متعدد تجربه کاربری در سراسر دنیا، با هدف فراهم کردن فرصت تجربه مشتریان در رابطه با تازه‌ترین محصولات و تکنولوژی های این شرکت، حضور خود را در فضای خرده‌فروشی گسترش داده است. این فروشگاه‌ها فرصتی عالی‌ را برای مشتریان فراهم می‌کنند تا با آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌ها در یک محیط هیجان‌انگیز و مربوط به آینده، آشنا شوند. این شرکت همچنین قصد دارد در آینده نزدیک سرمایهگذاری‌های بیشتری در این زمینه انجام دهد و فروشگاه‌های تجربه کاربری خود را افزایش دهد.

سرمایه گذاری در حوزه امنیت

هواوی برنامه‌ای ده ها میلیون دلاری برای سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیقات و نوآوری‌های فناوری امنیتی برای اطمینان از امنیت سایبری کاربران خود تا پایان سال 2018 ارائه خواهد داد. به همین منظور، این شرکت بیش از 200 کارشناس و مهندس امنیت سایبری را برای کار در مراکز تحقیقاتی در چین، آلمان، فنلاند، کانادا و سنگاپور در استخدام خود دارد و بیش از 10 شرکت مشارکتی از جمله تولیدکنندگان امنیتی، شرکت‌های مشاوره، سازمان‌های صنعتی و ... را در سراسر جهان ایجاد کرده است.

در سال 2018، چیزی که باعث تفاوت بین چیزی خوب و چیزی که واقعا شگفت‌انگیز شده، نوآوری است؛ نوآوری‌ای که همواره نشان شهرت هوآوی بوده است.

کد خبر: 991639

وب گردی

وب گردی