دانشگاه امیرکبیر از ایده‌های نوین نوآوران، در راستای همکاری‌های بین‌المللی حمایت می کند

دفتر همکاری‌های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از ایده‌های نوین همکاری‌های بین‌المللی نوآوران حمایت می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به اهداف و فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه و لزوم توجه به افزایش کیفیت و کمیت خدمات بین‌المللی در حوزه‌های مختلف در نظر دارد از تمام افراد و گروه‌های نوپای علاقه‌مند و صاحب ایده در حوزه فعالیت امور بین‌الملل حمایت کند.

صاحبان ایده برای مشارکت در این برنامه می توانند برنامه کسب‌ وکار (در هر سطح بلوغ کاری)، رزومه و مشخصات تماس خود را تا ۱۹ دی ماه جاری به نشانی abhary.m@aut.ac.ir ارسال کنند.

ایده های ارسال شده به حمایت های دفتر علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می تواند مواردی چون شامل جذب دانشجو از کشورهای مسلمان و همسایه، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و مدارس تابستانی و زمستانی با استانداردهای بین‌المللی، ارائه خدمات ویزا، اقامت و گردشگری به دانشجویان و اساتید ایرانی و خارجی و ارائه خدمات برگزاری کارگاه های تخصصی باشد.

ارائه بسته کامل خدمات فرصت مطالعاتی به دانشجویان متقاضی ایرانی و خارجی و همچنین در خارج از دیگر موارد در این زمینه است. پس از دریافت اطلاعات متقاضیان، جلسه‌ای با منتخبان به‌منظور نهایی سازی مدل همکاری و شروع برنامه توسط ارائه‌دهنده برگزار خواهد شد.

کد خبر: 991664

وب گردی

وب گردی