نقوی حسینی: دشمنان به‌دنبال تبدیل جریانات دانشجویی به پیاده نظام خود هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی: معاندین نظام و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که جریانات دانشجویی را به پیاده نظام خود تبدیل کنند.

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره توطئه دشمنان مبنی بر به التهاب کشاندن جریان دانشجویی کشور اظهار داشت: فتنه بعدی معاندین نظام و دشمنان انقلاب اسلامی که در حال فراهم کردن زمینه های ایجاد آن در سال 98 هستند، فتنه «اقتصادی» است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، به دنبال این هستند که با نارضایتی سازی و کشاندن اصناف، اقشار و همچنین دانشجویان به خیابان ها فتنه 98 را کلید بزنند؛ لذا هر کجا نارضایتی ایجاد شود نشانه های فتنه نیز نمایان می شود و دشمنان در صدد مدیریت آن بر می آیند.

نقوی حسینی تصریح کرد: به عنوان مثال به دلیل کوتاهی یک مسئول در یک نهاد یا سازمان، نارضایتی هایی ایجاد می شود. در این میان دشمنان سعی می کنند که مدیریت این نارضایتی ها را بر عهده بگیرند و به دنبال این هستند اشخاص مرتبط با این نارضایتی را به خیابان ها بکشانند.

وی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات گفت: حادثه واحد علوم و تحقیقات بسیار تلخ و ناگوار بود که قلب تمام مردم جامعه را به درد آورد؛ اما متاسفانه برخی جریانات در داخل کشور این حادثه را به موضوعی سیاسی تبدیل کردند و برخی از خارج کشور نیز مدیریت اعتراضات پس از آن را بر عهده گرفتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از این حادثه دشمنان سعی کردند با التهاب جریانات دانشجویی و سوء‌استفاده از احساسات آن ها، دانشجویان را به کف خیابان بکشانند و بهره برداری های خودشان را از این موضوع کنند. این حادثه به هیچ وجه جناحی نیست و مسئولان مربوطه وظیفه دارند که با مسببان آن به شکل جدی برخورد کنند.

نقوی حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وظیفه جریانات و تشکل های دانشجویی در راستای حفظ امنیت ملی کشور چیست اذعان داشت: دانشجویان باید بدانند که معاندین نظام و دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که جریانات دانشجویی را به پیاده نظام خود تبدیل کنند و لذا بایستی هوشیار باشند که در این دام نیفتند؛ البته این بدین معنی نیست که دانشجویان مطالبه گری نکنند و اعتراض نداشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه حوزه پرخروش فعالیت مطالبات دانشجویی است؛ اما دانشجویان باید مراقب باشند که دشمنان مدیریت این اعتراضات و مطالبه‌گری آن ها را بر عهده نگیرند و از این موضوع برای مقاصد خودشان بهره‌برداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991669

وب گردی

وب گردی