ترخیص 10 دانشجوی مصدوم واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان/ وضعیت عمومی 6 مصدوم دیگر رضایت‌بخش است

16 مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند که10 مصدوم ترخیص شده و 6 مصدوم دیگر که دارای وضعیت وخیم بودند، خوشبختانه با دعای خیر مردم حال عمومی‌شان رضایت‌بخش است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در اولین دقایق پس از حادثه تأسف‌بار واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت علوم پزشکی دانشگاه مأموریت داد تا پیگیر وضعیت درمان دانشجویان مصدوم باشد؛ لذا نمایندگانی از معاونت علوم پزشکی به صورت 24 ساعته در بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، عرفان نیایش، حضرت رسول (ص) مستقر شدند.

۱۶ بیمار سانحه که به مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) منتقل شده بودند، به‌محض ورود تحت درمان قرار گرفته و بلافاصله سی‌تی‌اسکن از مصدومان تهیه شد، همچنین وضیعت درمانی مصدومان با توجه به جراحات وارد شده، با انجام سونوگرافی، رادیوگرافی، سی‌تی‌اسکن و انجام آزمایشات اولیه تعیین تکلیف شد.

در همین رابطه با توجه به وضعیت حادثه دیدگان و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری بیمارستان‌ها، تدابیر ویژه‌ای برای پذیرش مصدومان در بخش مراقبت‌های ویژه اتخاذ شد و حادثه دیدگان به آی‌سی‌یو منتقل و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفتند.

اقدامات اولیه برای بیمارانی که آسیب کمتری دیده بودند نیز انجام شد و در همان روز اول تعدادی از این مصدومان باحال عمومی مطلوب از بیمارستان ترخیص شدند.

دو مصدوم توسط اساتید فوق تخصص ارتوپدی و یک مصدوم توسط گروه فوق تخصصی جراحی مغز و اعصاب مورد جراحی و شش بیمار بستری در آی سی یو نیز تحت مراقبت‌های ویژه اساتید فوق تخصص بیهوشی قرار گرفتند تا در صورت بهبود شرایط عمومی‌شان، تحت عمل جراحی قرار گیرند.

خوشبختانه از 16 مصدوم این حادثه که در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند، 10 نفر از مصدومان ترخیص شده و 6 مصدوم دیگر که وضعیت وخیمی داشتند با اینکه در آی‌سی‌یو بیمارستان بستری هستند با دعای خیر مردم وضعیت عمومی‌شان رضایت‌بخش است.

دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تسلیت مجدد به خانواده‌های جان باختگان، تاکید دارد که از هیچ کوششی در مسیر بهبود کامل حادثه دیدگان و رفع آلام مصیبت دیدگان دریغ نخواهد کرد و پیگیر درمان مصدومان این حادثه دردناک تا مرحله بهبود کامل دانشجویان عزیز خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991697

وب گردی

وب گردی