به کارگیری یادگیری حرکتی در تربیت بدنی و ورزش کتاب شد

کتاب «به کارگیری یادگیری حرکتی در تربیت بدنی و ورزش» تالیف جین وانگ، شی هویی چن با ترجمه مهتاب عربی توسط سازمان چاپ و انتشارت دانشگاه آزاد اسلامی با همکار ی واحد تهران شرق راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، یادگیری حرکتی رشته تحصیلی در زمینه علوم زیستی است و شامل اصول علمی یادگیری مهارت های حرکتی انسان است. محدوده یادگیری حرکتی وسیع و شامل تربیت بدنی، علم تمرین، حرکت درمانی، کار درمانی، یادگیری مهارت های ورزشی، تمرین نظامی و هر حرفه ای که نیاز به تعامل با حرکات انسانی یا مهارت های حرکتی در انسان را شامل می شود. همچنین یادگیری حرکتی چگونگی عملکرد مغز انسان به همراه سیستم عضلانی برای دستیابی به هماهنگی حرکات را مطالعه می کند.

از آنجایی که تجزیه و تحلیل مغز پیچیده انسان امکانپذیر نیست در این کتاب تنها به استفاده از مدل های یادگیری حرکتی از طریق مطالعات تجربی تکیه شده است تا اعتبار فرضیه های نظری تعیین شده برای مخاطب کتاب و چگونگی یادگیری در مغز فراگیرنده، روشن شود.

با توجه به اینکه مفاهیم یادگیری حرکتی، نظری و خشک هستند؛ بدون مثال های عملی موثر در توضیح مفاهیم نظری، یادگیری دانشجویان با دشواری همراه است. مطالب این کتاب به درک مفاهیم یادگیری حرکتی و کاربرد دانش اثر به شرایط واقعی زندگی به عنوان یک چالش مهم می پردازد. دانش یادگیری حرکتی بسیار ضروری است زیرا این امر به موفقیت دانشجویان در حرفه تحصیلی و مربیگری کمک می کند.

نقطه قوت کتاب «به کارگیری یادگیری حرکتی در تربیت بدنی و ورزش» این است که با ایجاد پل قوی بین تئوری و عمل، همه نظریه ها و مفاهیمی که در این کتاب معرفی شده به شرایط واقعی زندگی در حرفه های مختلف را مربوط می سازد.

هر فصل از این کتاب شامل مقدمه ای بر مدل های نظری ضروری یادگیری حرکتی و مطالعات موردی و نمونه های زنده برای نشان دادن مفاهیم نظری یادگیری است که می تواند به طور موثر در آموزش عملی و مربیگری کاربرد داشته باشد. همچنین مباحث پروژه که به دانشجویان امکان می دهد تا تئوری را با عمل یکپارچه کنند و تصویر روشن، نمودارها و اجزای کلیدی مفهوم ایده های اصلی را تصویرسازی کنند. همچنین نوشتن به شیوه ساده و قابل درک که به دانشجویان اجازه میدهد به طور موثر، مفاهیم یادگیری حرکتی را درک کنند.

این کتاب می تواند منبع مناسبی برای دانشجویان کارشناسی، معلمان تربیت بدنی، مربیان، ورزشکاران و تمرین دهندگانی باشد که می تواند دانش یادگیری تربیت بدنی ، و رزش ها و حرکات مرتبط با مشاغل را به کار ببرند.

کتاب «به کارگیری یادگیری حرکتی در تربیت بدنی و ورزش» تالیف جین وانگ، شی هویی چن با ترجمه مهتاب عربی در 332 صفحه و شمارگان هزار نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارت دانشگاه آزاد اسلامی با همکار ی واحد تهران شرق منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991709

وب گردی

وب گردی