وزارت علوم بیش از ۲ هزار بازنشسته در دو سال اخیر دارد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد کل بازنشستگان سال‌های ۹۷ و ۹۸ وزارت علوم، فناوری و تحقیقات به ۲ هزار و ۳۴۲ نفر می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدتقی نظرپور اظهار کرد: با توجه دریافت اطلاعات دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری، پیش‌بینی تعداد بازنشستگان و اعتبار مورد نیاز به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ انجام شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار اخذ شده، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان هیئت علمی در سال ۱۳۹۷ به مبلغ یک هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۸ به مبلغ یک هزار و ۲۶۵ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم افزود: اعتبار مورد نیاز بازنشستگان غیر هیئت علمی در سال ۱۳۹۷ با اعتباری بالغ بر ۸۵۲ میلیارد ریال و در سال ۱۳۹۸، به مبلغ ۹۹۵ میلیارد ریال مورد درخواست و ضروری است.

گفتنی است؛ تعداد کل بازنشستگان سال‌های مورد اشاره به ۲ هزار و ۳۴۲ نفر می‌رسد که در مجموع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را با درخواست اعتباری به مبلغ ۴ هزار و ۵۲۸ میلیارد ریال مواجه می‌سازد.

انتهای پیام/

کد خبر: 991712

وب گردی

وب گردی