سامانه ثبت اطلاعات دانش‌پژوهان و اساتید فعال راه‌اندازی شد

به همت ستاد توسعه فناوری‌های ، لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات دانش‌پژوهان و اساتید فعال به منظور جهت‌دهی این دانش‌پژوهان توانمند و فعال راه اندازی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اساتید دانشگاه‌ها و دانش‌پژوهان علاوه بر نقش کلیدی در تولید، توسـعه علـم و پیشـرفت و همچنین آبـادانی کشور، وظیفه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص را نیز بر عهده‌دارند. شایسته است که این قشر جامعه، خلق ارزش از دانش و فناوری را به عنوان یکی از اصول کاری و فعالیت خود در نظر گرفته و تولید ثروت در داخل مرزهای کشور را هدف‌گذاری و اجرا کنند.


به همین منظور؛ به همت ستاد توسعه فناوری‌های ، لیزر، فوتونیک ساخت و مواد پیشرفته معاونت علمی؛ سامانه ثبت اطلاعات دانش‌پژوهان و اساتید فعال به منظور جهت‌دهی دانش‌پژوهان توانمند و فعال با تجارب، ایده‌ها و دارای طرح‌های توسعه فناوری متنوع راه اندازی شد.
این شبکه راه اندازی شده می‌تواند شبکه‌ای بی‌بدیل از متخصصین و صاحبنظران را ایجاد کند. یک شبکه فعال، مؤثر و پویا از این دست ذیل چتر حمایتی مادی و معنوی این ستاد، قابلیت رونق هم‌افزایی میان دانشگاه و پژوهشگران با صنعت را باهدف توسعه فناوری‌های کلیدی موردنیاز کشور، دارا خواهد بود.

تمامی دانش‌پژوهان و اساتید فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می توانند برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991718

وب گردی

وب گردی