دولت  برای رفع محرومیت در مناطق محروم،  جدیت فراوان دارد

نشست شورای اداری جنوب استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و برخی از وزرای کابینه دولت درمحل دانشگاه ولایت ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در حاشیه نشست شورای اداری جنوب استان سیستان و بلوچستان که با حضور جمع کثیری از نخبگان، معتمدان، مسئولان، ریش سفیدان و روحانیون شیعه و سنی برگزار شد، دکتر اسحاق جهانگیری با اشاره به وجود استعدادها، توانمندی ها و ظرفیت های فراوان استان سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از مهم ترین و ارزشمند ترین نقاط این مرز و بوم مطرح است که همواره مورد احترام و توجه خاصی بوده و با توجه به وجود ظرفیت های فراوان در این استان دولت هم برای توسعه آن و رفع محرومیت در مناطق محروم، احتمام و جدیت فراوان دارد.


دکتر جهانگیری با اشاره به اولین سفر خود به ایرانشهر در دوران تبعید مقام معظم رهبری گفت: در اولین حضور خودم در شهرستان ایرانشهر حدود چهل سال قبل و در دوران تبعید مقام معظم رهبری شاهد برخورد گرم و صمیمانه مردم این شهرستان و استان بوده ام که آرامشی عمیق را در آن زمان به من داد.


وی افزود: مردم ایرانشهر مردمانی خونگرم و تلاشگر و کوشا هستند و این شهر همواره به عنوان یکی از پایگاه های مهم فرهنگی و علمی در کشور مورد توجه بوده است.


گفتنی است، در این سفر یک روزه برخی از وزرای دولت و مدیران ارشد وزارت خانه های مختلف، معاون اول رئیس جمهور را همراهی می کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991738

وب گردی

وب گردی