اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علما در قم برگزار شد

اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای سراسر کشور در قم برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز،اختتامیه یازدهمین اجلاس سراسری جامعه مدرسین حوزه و علمای سراسر کشور امروز با حضور شخصیت‌های تاثیرگذار حوزوی با موضوع «راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی» در پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

در این اجلاسیه دو روزه شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی، آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله مقتدایی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری، نمایندگان ولی فقیه در استانها و اعضای خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حضور داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی در این اجلاسیه اظهار کرد: بعد از اسلام و ولایت فقیه مردم سومین رکن انقلاب اسلامی هستند. وظیفه مردم در برابر انقلاب اسلامی حمایت از ولایت فقیه و قدرتمندکردن پایه‌های انقلاب است.

آیت‌الله یزدی در این اجلاسیه ضمن اشاره به مسائل مرتبط با حوزه‌های علمیه از جمله رابطه نظام و حوزه، استقلال حوزه و...، ابراز امیدواری کرد که در این اجلاسیه راهکارهای صیانت از انقلاب و نظام اسلامی مورد تبادل نظر قرار بگیرد.

آیت الله حسینی بوشهری دبیر اجلاسیه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت کمیسیون‌های این اجلاسیه، اظهار کرد: پس از برگزاری اجلاسیه، دبیرخانه‌ای برای پیگیری مصوبات تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 991761

وب گردی

وب گردی