آخر هفته با اخبار دانشگاه آزاد اسلامی؛ از ترخیص مصدومان تا جزئیات برنامه امتحانی

مهم ترین اتفاقات در هفته اخیر پیرامون واژگونی اتوبوس علوم و تحقیقات است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در هفته ای که گذشت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تمام توانشان را برای رفاه دانشجویان به کار بردند و پیگیر وضعیت مصدومان حادثه تصادف در علوم و تحقیقات بودند. خوشبختانه تعداد زیادی از مصدومان این حادثه از بیمارستان مرخص شده و تعدادی دیگر هم در بیمارستان بستری هستند که وضعیتشان بهتر خواهد شد.

در این گزارش هفتگی مهم ترین اخبار دانشگاه آزاد اسلامی را مرور می کنیم.

ترخیص 10 دانشجوی مصدوم واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان

16 مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری بودند که10 مصدوم ترخیص شده و 6 مصدوم دیگر که دارای وضعیت وخیم بودند، خوشبختانه با دعای خیر مردم حال عمومی‌شان رضایت‌بخش است.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

جزئیات برنامه امتحانی مصدومان علوم‌و‌تحقیقات

دکتر علیرضا رهایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص نحوه حضور مصدومان واژگونی اتوبوس علوم‌و‌تحقیقات در امتحانات پایان ترم گفت: در جلسه هیات رییسه این موضوع مطرح شد و پیشنهاد دادیم برای افرادی که در این حادثه آسیب دیده و مجروح شده‌اند و نمی توانند به موقع در امتحانات پایان ترم شرکت کنند فرصتی را در نظر بگیریم تا پس از پشت سرگذاشتن دوران نقاهت و آمادگی جسمانی و روحی در آزمون‌ها شرکت کنند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

از رونمایی مناقصه ناوگان حمل‌و‌نقل تا کاربری تجاری تله‌کابین

یکی از اولویت‌های مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم‌و‌تحقیقات جایگزینی ناوگان جدید حمل‌و‌نقل بوده است.

پیش از وقوع اتفاق تلخ واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان یکی از اولویت های اصلی مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تغییر و جایگزینی ناوگان جدید حمل و نقل بوده است. دکتر مسعودی با در نظر گرفتن اعتراضات دانشجویان در این راستا جلساتی را برگزار کرد و به پیمانکار اخطار داده شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

توقف 22 ساله ساخت بیمارستان واحد نجف آباد/ مدیریت دانشگاه آزاد وارث طرح های ناتمام است

بیمارستان واحد نجف آباد در سال 75 کلنگ زده شد که تا سال 79 اسکلت بندی ساختمان انجام شد، اما در نهایت این بیمارستان 22 سال است که روند متوقف شده ای در ساخت دارد و در ریاست جدید رایزنی هایی با یک خیریه انجام شده تا ساختمان این بیمارستان طی 4 سال به بهره بردای کامل برسد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

ثمری: فن بازار تخصصی گیاهان دارویی و IT در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

مدیرکل توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فن بازار دیگری که به صورت تخصصی برگزار خواهد شد مربوط به گیاهان دارویی است و برنامه ریزی می کنیم که در اسرع وقت این فن بازار‌ها را برگزار کنیم.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامعه المصطفی

دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه جامعه المصطفی به زودی تفاهم‌نامه‌ای را امضا خواهند کرد. نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه‌المصطفی‌العالمیه قم به منظور گفت‌و‌گو و بحث درباره کلیات مفاد تفاهم‌نامه بین این دو مرکز علمی در تاریخ 28 آذر برگزار شد.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

مرکز آفرینش هنر‌های ایرانی دانشگاه استاد فرشچیان تأسیس می‌شود

مسئولان دانشگاه فرشچیان پیشنهاد داده اند تا زمین 6 هزار متری دانشگاه آزاد اسلامی را برای خلق آثار هنری در اختیار گیرند.

بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه استاد فرشچیان در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص تاسیس شعبه جدید گفت: یکی از مهم‌ترین کارهایی که انجام داده ایم و حتی پیشنهاد آن را به دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کردیم ایجاد فضای خلق آثار است. پیشنهاد داده‌ایم یکی از فضا‌هایی که متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی بوده را در اختیارمان قرار دهند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

صدر جدول لیگ های ورزشی در تصاحب دانشگاه آزاد اسلامی؛

تیم های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت توانستند جایگاهشان را در جدول مسابقات تثبیت کنند.تیم واترپلو در هفته ای که گذشت با شکست حریف خود در صدر جدول باقی ماند و تیم تنیس روی میز با متوقف کردن دو تیم بالای جدولی موفق شد به جایگاه دوم برسد.

همچنین شاگردان احمد صافی در هفته جدید توانستند جایگاهشان را ارتقاء دهند و به صدر جدول برسند.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، پایگاه آشتی صنعت و دانشگاه است

ایجاد پارک علم و فناوری و استقرار شرکت های دانش بنیان در این مجموعه منجر به ایجاد ارتباط مستحکم میان دانشگاه و صنعت می شود که سرآغاز توسعه و پیشرفت ایران اسلامی خواهد بود.

ادامه مطلب را در اینجا بخوانید:

انتهای پیام/

کد خبر: 991779

وب گردی

وب گردی