مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت دانشجویان حادثه علوم و تحقیقات برگزار شد

مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در پی ضایعه واژگونی اتوبوس به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی واحد شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه، به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود مراسم یادبود هفتمین روز درگذشت تعدادی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقاتروز پنجشنبه 13 دی با حضور اعضای انجمن، کارکنان و تعدادی از دانشجویان در این دانشکده برگزار گردید.

سید امیر حسینی، دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شاهرود در این مراسم گفت: قطعا حادثه درگذشت جمعی از هم دانشگاهی هایمان در واحد علوم و تحقیقات یکی از تلخ ترین خبرهایی بود که طی چند وقت اخیر شنیده بودیم. خبری که به شدت ما را متاثر کرد و بر آن شدیم تا ما نیز با برگزاری مراسمی هرچند کوچک همدردی خود را با خانواده های این عزیزان اعلام داریم.
وی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده های داغدار این دانشجویان، گفت: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شاهرود نیز در کنار سایر دانشجویان، مسوولین، اساتید و کارکنان به شدت از این حادثه دردناک متاثر شده است و مجدانه خواستار پیگیری موضوع می باشیم. امیدواریم با پیگیری هایی که انجام می گیرد هیچگاه شاهد وقوع چنین رخدادهای تلخی نباشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 991808

وب گردی

وب گردی