رهبران ایران هر کاری بخواهند می‌توانند انجام بدهند

یک رسانه آمریکایی از مخالفت «دونالد ترامپ» با طرح «جان بولتون» برای سوریه خبر داد و نوشته است: ترامپ می‌گوید رهبران ایران هرکاری بخواهند در سوریه انجام می‌دهند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از واشنگتن پست، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اولین نشست کابینه در سال جدید در مخالفت با طرح تیم سیاست خارجی خود در خصوص سوریه گفت: رهبران ایران هرکاری را که بخواهند می‌توانند در سوریه انجام بدهند.

این روزنامه در ادامه به طرحی اشاره می کند که از سوی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید، در خصوص سوریه و با هدف محدود کردن حضور ایران در سوریه آماده شده بود و در توضیح آن می نویسد: این طرح در پاییز توسط جان بولتون و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا ارائه شده بود که رئیس جمهوری آمریکا، هیچگاه چنین راهبردی را مورد تایید قرار نداد.

این در حالی است که پیش از اعلام خبر خروج نظامیان آمریکایی از سوریه توسط دونالد ترامپ، جان بولتون گفته بود تا زمانی که نیروهای ایرانی در سوریه حضور دارند، نظامیان آمریکایی این کشور را ترک نخواهند کرد.

در همین رابطه رسانه ها از راهی شدن یک کاروان از نیروها و تجهیزات نظامی ارتش آمریکا مستقر در سوریه به سوی اقلیم کردستان عراق خبر داده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 991826

وب گردی

وب گردی