داستان دیکتاتوری آرژانتین در رنج نامه «انخل مولفینو»

مستندی پرتره از «انخل مولفینو»ی آرژانتینی به پخش هیسپان تی وی رسیده که به بهانه گوشه هایی از زندگی این نویسنده، دوران دیکتاتوری در این کشور را بررسی می کند.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، در مستند «خارج از مرزها»، گوشه هایی از زندگی «میگوئل انخل مولفینو» نویسنده 68 ساله آرژانتینی به قاب تصویر می آید تا مخاطبان با زندگی پرفراز و نشیب این نویسنده آشنا شوند.
لیو زارتزکی، کارگردان این مستند با اشاره به دوران جوانی «مولفینو» که فردی متعهد به انقلاب کشورش بوده، پای خاطرات وی می نشیند که در زمان دیکتاتوری نظامی در آرژانتین مورد شکنجه و آزار و اذیت قرار گرفته و همه خانواده اش در تراژدی، تبعید، آدم ربایی و تهدید به مرگ زندگی می کردند.
کارگردان سعی کرده تا با همراهی «انخل مولفینو» و بررسی زندگی، آثار و کتاب های او، دوران دیکتاتوری در آرژانتین را نیز مرور کند.
مستند چهار قسمتی «خارج از مرزها» (Extramuros) محصول سال 2016 کشور آرژانتین، از یکشنبه 16 دی ماه ساعت 8:30 برای مخاطبان اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به روی آنتن رفته و در ساعات 15:30 و 21:30 بازپخش خواهد شد.

کد خبر: 991896

وب گردی

وب گردی