25 درصد فناوران برتر استان البرز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هستند

در پی برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار استان البرز در دانشگاه خوارزمی شهرستان کرج، دو فناور برتر استان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزیده شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، پس از ارزیابی و داوری نمایشگاه مذکور، از میان 36 فناور ثبت شده در استان البرز که در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار این استان حضور داشتند، 8 فناور به عنوان فناوران برتر استان در سال 97 برگزیده شدند.

از این میان 2 فناور برتر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بودند که با ارائه دستگاه اسکن تنه درخت به منظور آزمون غیرمخرب درختان سرپا و کیت های استخراج DNA در این نمایشگاه شرکت داشتند.

فناوری دستگاه اسکن تنه درخت از شرکت آزمونگران غیرمخرب دارکوب با مدیریت دکتر مهران روح نیا عضو هیأت علمی واحد کرج و فناوری استخراج DNA از شرکت آریادانش بنیان با مدیریت دکتر مهروز دزفولیان عضو هیأت علمی واحد کرج در این نمایشگاه ارائه شد که از هر دو از شرکت های دانش بنیان ثبت شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج می باشد.

گفتنی است نمایشگاه دستاورهای پژوهشی و فن بازار استان البرز علاوه بر دانشگاهیان این استان، از سوی مسئولین استان البرز نیز مورد بازدید قرار گرفت.

کد خبر: 991904

وب گردی

وب گردی