هیأتی به نمایندگی از  دانشگاه آزاد با خانواده یکی از دانشجویان جانباخته در حادثه علوم وتحقیقات دیدار کردند

هیاتی به نمایندگی از طرف رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه با حضور در یکی از روستاهای قروه از استان کردستان با خانواده دانشجو محمدجواد هوشنگی فر که در حادثه جانسوز اخیر دانشگاه به سوی ابدیت پرواز نمود، دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در آستانه هفتمین روز حادثه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، شنبه 15 دی ماه هیاتی به نمایندگی از طرف رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس دانشگاه با حضور در یکی از روستاهای قروه از استان کردستان با خانواده دانشجو محمدجواد هوشنگی فر که در حادثه جانسوز اخیر دانشگاه به سوی ابدیت پرواز نمود، دیدار کردند.

دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام دکتر عباسعلی رستمی معاون نظارت و ارزیابی اداره کل فرهنگی و اجتماعی، دکتر طالب تاش رئیس پژوهشکده قرآن و عترت و حجت الاسلام طاهری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان کردستان در این مراسم حضور داشتند.


در این دیدار پدر آن مرحوم ضمن خوش‌آمد‌گویی و استقبال از این هیات که دکتر پیشوا و جمعی از استادان واحد سنندج و قروه نیز همراهی می‌کردند، با اشاره به تسلیم درباره تقدیر الهی، این دانشجویان را سرمایه های نظام اسلامی و امانت معرفی کرد و گفت: انتظار داریم به هر نحو ممکن یاد و خاطره این عزیزان در لوح و دل دانشگاه حفظ شود و به هیچ وجه راضی نیستیم که نه در حق کسی به ناحق ظلم شود و نه از مقصران گذشت شود.


نصیری ضمن تقدیم یک جلد کلام الله مجید و پیام دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی به خانواده این دانشجوی متوفی افزود: ما از طرف مسولین دانشگاه خدمت شما رسیدیم تا همدردی خانواده بزرگ دانشگاه را به شما ابلاغ کنیم و بگوییم همه ما داغدار این عزیر سفر کرده هستیم با این تفاوت که شما محمدجواد را از دست داده اید و ما ده نفر از بهترین فرزندان و برادران و خواهران خود را از دست داده ایم و همه مسولین دانشگاه وظیفه داریم جهت التیام درد و غم شما بزرگواران کوشا باشیم.


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اشاره به مطالب و پیشنهادهای پدر، برادر و خواهر مرحوم محمدجواد هوشنگی‌فر گفت: صحبت های شما همین هفته به استحضار مسئولین دانشگاه خواهد رسید و تلاش خواهیم کرد درد و رنج شما کاهش یابد.


وی از پدر و مادر آن مرحوم خواهش کرد که شما با قلب رئوف و مهربان و دعای خیر خود برای شفای دانشجویان مجروح این حادثه دعا کنید.


شایان ذکر است، در پایان متن پیام آقای دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی قرائت شد.


در بخشی از این پیام آمده است:
«ضایعه اسف بار عروج ملکوتی فرزند دلبندتان دانشجوی فرهیخته مرحوم محمد جواد هوشنگی فر بار غمی عظیم بر دل های ما نهاد و جامعه دانشگاهی را سوگوار کرد اکنون با نهایت تاثر پر‌پر شدن گلی معطر از بوستان دانشگاه آزاد اسلامی را به محضر شما خانواده ارجمند تسلیت و تعزیت عرض می نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجه و غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نماییم.»

انتهای پیام/

کد خبر: 991945

وب گردی

وب گردی