اولین تبعات حضور مجیدی درکادر فنی آبی‌ها

با اضافه شدن فرهاد مجیدی و فولکر به کادر فنی استقلال در نیم فصل دوم، حداقل دو مربی این تیم قادر به حضور روی نیمکت نبوده و باید به سکوها منتقل شوند.

به گزارش سرویس ورزشی ایسکانیوز ، اضافه شدن فرهاد مجیدی و مارتین فولکر دستیاران جدید شفر به کادر فنی، باعث می شود لااقل دو مربی این تیم اجازه نشستن روی نیمکت آبی پوشان در نیم فصل دوم را نداشته باشند.

بر اساس قوانین لیگ برتر، در این مسابقات به جز سرمربی به چهار دستیار اجازه نشستن روی نیمکت هر تیم داده می شود. به جز ۵ عضو کادر فنی، سرپرست، پزشک، فیزیوتراپ و مسئول تدارکات دیگر نفراتی هستند که مجوز حضور روی نیمکت را می‌گیرند و در صورتی که سرمربی تیم خارجی باشد، یک مترجم هم به این جمع اضافه می شود.

کادر فنی استقلال پیش از این شامل وینفرد شفر، کولی، بیژن طاهری، اشکان نامداری و آندریاس فیلیپ (مربی بدنساز) می شد که این ۵ نفر در جریان مسابقات روی نیمکت می‌نشستند. با اضافه شدن مجیدی و فولکر، اعضای کادر فنی استقلال ۷ نفر شده و برای نشستن روی نیمکت به مشکل بر می خورند.

به جز وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان، کولی، آندریاس فیلیپ، فولکر، مجیدی، طاهری و نامداری اعضای کادر فنی استقلال را تشکیل می دهند که از این ۷ عضو تنها ۵ نفر مجوز نشستن روی نیمکت را پیدا می‌کنند و به ناچار ۲ نفر دیگر باید از روی سکوها کار را دنبال کنند.

از آنجایی که بسیار بعید است دو عضو جدید کادر فنی (مجیدی و فولکر) برای نشستن روی سکوها به کادر فنی اضافه شده اند، قطعا از بین کولی، آندریاس فیلیپ، طاهری و نامداری دو نفر ناچارند در جریان دیدارهای تیم شان در لیگ برتر از روی سکوها کار را دنبال کنند.

کد خبر: 991950

وب گردی

وب گردی