ایجاد ۵۰ شغل در ۸ ماه توسط قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان رضوی

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه در طرح «نوید» در هشت ماه، ۵۰ شغل ایجاد شده است، گفت: گروه‌‌ جهادی آبشار عاطفه‌ها متعهد شده‌است که در سال ۹۸ با تکثیر این طرح به ۵۰۰ شغل، اقدامی ۱۰ برابری نسبت به اقدامات گذشته‌ی خود انجام دهد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز ، محمد ودود حیدری؛ مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) درباره طرح «نوید» اظهار کرد: طرح اشتغالزایی نوید توسط ۱۰ گروه جهادی آبشار عاطفه‌ها انجام می‌گیرد و باعث ایجاد ۵۰ شغل خرد خانگی در چهار استان کشور شده است.

وی با اشاره به اینکه اشتغالزایی و کارآفرینی توسط گروه‌های جهادی، دو بعد مهم دارد؛ تصریح کرد: بعد نخست کمک به اشتغالزایی در مناطق محروم است و بعد دوم بوجود آمدن آثار اجتماعی در کنار آثار اقتصادی خواهد بود.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم باعث امیدواری مردم آن مناطق خواهد شد و موجی از امید در زندگی آنها ایجاد می‌شود.

حیدری گفت: تفاوت فعالیتها در طرح نوید با پرداخت وام به مردم مناطق محروم برای اشتغالزایی، وجود گروه جهادی با انگیزه، دغدغه‌مند و انقلابی در کنار ایجاد مشاغل است؛ گروه جهادی در کنار محرومان تا آخر خواهد ایستاد و تلاش می‌کند که از حداقل‌های قرض‌الحسنه، حداکثر بهره‌وری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلاش شده فعالیت‌های اشتغالزایی و کارآفرینی در گروه‌های جهادی با یک مدل ساده و روان اتفاق بیافتد، تاکید کرد: گروه‌های جهادی با ایجاد مشاغل خرد و خانگی، باعث تابوشکنی در بحث اشتغالزایی شده‌اند.

مسئول قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به اینکه امیدواریم کنار این طرح اشتغالزایی، برای تربیت نسل جوان و کارآفرین فرهنگ‌سازی شود، گفت: نکته بسیار مهم در طرح «نوید» این است که پس از اشتغالزایی که با وام قرض‌الحسنه قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایجاد می‌شود، تمام این وام در پروسه‌ای منطقی برگردانده می‌شود و هیچ پول بدون بازگشتی در اختیار گروه‌های جهادی قرار نمی‌گیرد.

حیدری با بیان اینکه در طرح «نوید» در هشت ماه، ۵۰ شغل ایجاد شده است، یادآور شد: ۱۰ گروه جهادی آبشار عاطفه‌ها متعهد شده‌اند که در سال ۹۸ با تکثیر این طرح به ۵۰۰ شغل، اقدامی ۱۰ برابری نسبت به اقدامات خود انجام دهند و از این جهت امیدواریم در سال ۹۸ با رسیدن به ۵۰۰ شغل با محوریت قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، گام کوچکی را در حوزه اشتغالزایی توسط گروه‌های جهادی برداریم.
انتهای پیام/

کد خبر: 991973

وب گردی

وب گردی