گردهمایی روسای مراکز آموزشی فرهنگی سما دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد برگزار شد

گردهمایی مشترک معاونان دانشگاه و روسای مراکز آموزشی فرهنگی و روسای آموزشکده های سما سراسر کشور در مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، نخستین گردهمایی مشترک معاونان دانشگاه و روسای مراکز آموزشی فرهنگی و روسای آموزشکده های سما سراسر کشور با حضور عطا الله سلطانی صبور معاون آموزشی و پژوهشی سازمان سما در حرم مطهر رضوی آغاز شد.

سلطانی در این مراسم با تأکید براینکه باید دانشجویان و دانش آموزان را با قرآن مانوس کنیم، گفت: برنامه های فرهنگی باید با عنایت خاص به قرآن و اهل بیت(ع) در آموزشکده ها و مدارس انجام شوند.

وی به اهداف پیش روی سما اشاره کرد و افزود: رسالت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی تقویت ارزشهای انقلاب اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری است و باید در مجموعه سما تلاش کنیم تا ارزش های اسلامی احیا شود و رویکرد به سمت پیاده کردن ارزشهای اسلام ناب در مدارس باشد.

معاون آموزشی و پژوهشی سما با انتقاد از کم رونق شدن کرسی های آزاد اندیشی در آموزشکده ها، خواستار راه اندازی مجدد این کرسی ها در آموزشکده شد وگفت: چون فطرت انسان به سوی حق متمایل است، این کرسی ها باعث دست یابی به حقیقت و افزایش بصیرت درجوانان می شود.

سلطانی صبور با بیان اینکه کار و اشتغال باید با معیارها و سبک زندگی اسلامی ایرانی همخوانی داشته باشد، اظهار داشت: بنابراین باید در سما فرهنگ علم و علم آموزی و کار را با معیارهای اسلامی هماهنگ کنیم.

برگزاری نشست کمیسیون های تخصصی با موضوع توسعه کمی و کیفی آموزشکده های سما، کمیسیون های تخصصی اداری مالی، جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاون آموزشی و پژوهشی سما و ... ازبرنامه های این گردهمایی است.

کد خبر: 991975

وب گردی

وب گردی