گزارش بهبودی دانشجویان حادثه دیده بیمارستان امام خمینی (ره)

نماینده معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی روند بهبودی دانشجویان حادثه‌دیده در بیمارستان امام خمینی‌(ره) را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی بیمارستان بوعلی، دکتر منوچهر امیر فیروزکوهی نماینده رسمی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص رسیدگی به وضعیت دانشجویان سانحه دیده واحد علوم تحقیقات از رسیدگی 24 ساعته به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

دکتر منوچهر امیرفیروزکوهی با بیان اینکه: با دستور رسمی دکتر نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از دقایق اولیه بروز حادثه تا کنون تیم بیمارستان بوعلی به سرپرستی وی به همراه آقای جغتایی مدیر کل حراست و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران و واحد علوم تحقیقات در بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) مستقر بوده و به بیماران و همراهان ایشان خدمت رسانی می کنند فرمود: تا کنون 10 بیمار از 16 بیمار مصدوم حادثه اتوبوس واحد علوم و تحقیقات ترخیص شده اند و وضعیت عمومی 6 مصدوم دیگر نیز رو به بهبودی است که انشاالله در هفته جاری ترخیص می گردند.

وی افزود: از ساعات اولیه این حادثه تا کنون روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مکرر در این مرکز درمانی حضور به هم رسانده و از نزدیک در روند خدمت رسانی به این عزیزان قرار گرفتند.

دکتر فیروزکوهی بعد از دعای خیر برای بهبودی این عزیزان از درگاه خداوند اشاره داشت: از کارکنان خدوم سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و همچنین پرسنل و پزشکان بیمارستان بوعلی و واحد حراست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در این مدت به صورت 24 ساعته در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور داشتند سپاسگزارم و از خداوند بزرگ برای این عزیزان سلامتی و توفیق روزافزون خواستارم.

وی با بیان اینکه تیم پزشکی بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) از هیچ تلاشی برای بهبودی دانشجویان حادثه دیده دریغ نکردند افزود: لازم می دانم از زحمات بی دریغ پزشکان این مرکز که 24 ساعته بر بالین این عزیزان حضور داشتند سپاسگزاری کنم.

نماینده معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد در پایان از مردم شریف ایران نیز سپاسگزاری کرد که به لطف خداوند به برکت دعای خیر آنان و پدر و مادر دانشجویان روز به روز شاهد بهبودی مصدومین هستیم.

در پایان دکتر امیرفیروزکوهی بعد از تشکر از زحمات و حسن اعتماد دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به اینجانب و پرسنل بیمارستان بوعلی گفت: به لطف خداوند متعال توانستیم در حد توانمان خدمت رسانی مطلوبی ارائه کنیم و انشاالله در طی روزهای آینده خبرهای خوشی برای مردم عزیزمان خواهیم داشت.

کد خبر: 991983

وب گردی

وب گردی