«خوان کالزادیا» میهمان لاتینی ها

برنامه «بر بال سخن» هیسپان تی وی که هر قسمت در یک برنامه 10 دقیقه ای، گوشه هایی از زندگی یک هنرمند انقلابی آمریکای لاتین را معرفی می کند، به سراغ «خوان کالزادیا»ی ونزوئلایی رفته است.

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، برنامه «بر بال سخن» که هر هفته به معرفی زندگی یکی از مشاهیر فرهنگ، ادبیات و هنر انقلابی کشورهای آمریکای لاتین می پردازد، به سراغ زندگی «خوان کالزادیا» ونزوئلایی رفته تا مخاطبان برنامه بیشتر با فعالیت های او آشنا شوند.
«بر بال سخن» با توضیح اینکه خوان کالزادیا در دانشگاه مرکزی ونزوئلا تحصیل کرده، اشاره دارد که وی از بنیانگذاران گروه El techo de la ballena در دهه شصت ونزوئلا شامل هنرمندانی با اهداف انقلابی بوده است.
در این برنامه خواهیم دید خوان کالزادیا که شاعر، نقاش و منتقدی هنری در ونزوئلا است؛ برنده جایزه ملی هنرهای پلاستیکی این کشور در سال 1996 شده است. این جایزه ملی در زمینه طراحی، چاپ و نقاشی تصویری است که از جوایز فرهنگ ملی ونزوئلا به شمار می آید.
برنامه ادبی فرهنگی «بر بال سخن» بامداد یکشنبه ساعت 3:45 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی به مدت 10 دقیقه پخش و بازپخش آن سه شنبه ساعت 5:45 و چهارشنبه ساعت 9:45 خواهد بود.

کد خبر: 992018

وب گردی

وب گردی