بازار شهر هوشمند رونق می‌گیرد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با حمایت و همکاری نهادها و سازمان‌های مرتبط 23 تا 25 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند با عنوان «Smart City Expo 2019» با حمایت وزارت راه و شهرسازی، مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور ، مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌المللی از تاریخ 23 الی 25 دی 1397 برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ نخستین نمایشگاه بین‌المللی شهر هوشمند؛ همزمان با نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و شهرسازی و بازآفرینی شهری، باهدف توسعه بازار شهر هوشمند و بهبود کیفیت زندگی در شهرها، ایجاد فرصت مناسب جهت تعامل بیشتر با نخبگان شهرهای هوشمند، استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود حوزه خدمات شهر هوشمند شهرهای موفق، استفاده مؤثر از تجربیات موفق شهرهای هوشمند، آشنایی با آخرین دستاوردهای روز دنیا در حوزه شهری را در محل شبستان مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است؛ همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط نمایشگاه و شرکت در آن می‌توانید با شماره تلفن‌های ۲۲۸۹۳۲۴۴ تماس بگیرید و یا به آدرس سایت http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992022

وب گردی

وب گردی