داستان پیامک‌های ارسال شده به دارندگان سهمیه طرح ترافیک چه بود؟

 مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: پیامکی که به دارندگان سهمیه طرح ترافیک ارسال شده ماهیت فراخوانی داشته و افرادی که تمایل به دریافت کارت سهمیه دارند، می‌توانند به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مراجعه کنند.

به گزارش ایسکانیوز،علی پیرحسین لو، مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در خصوص پیامک‌های ارسال شده به دارندگان سهمیه طرح ترافیک گفت: شهروندان بابت پیامک‌هایی که برای دارندگان سهمیه طرح ترافیک ارسال شده اعم از کسانی که سهمیه‌های با نرخ عادی دارند و یا اقشار خاص (همچون معلولان، بیماران خاص، وانت بارها، آژانسی‌ها و خبرنگاران که به نوعی از سهمیه‌های دارای تخفیف برخوردارند) نگران نباشند.

وی افزود: این پیامک‌ها صرفا با ماهیت فراخوان ارسال شده که اگر کسانی تمایل دارند به عنوان دارنده طرح ترافیک سالیانه، کارت داشته باشند، می‌توانند به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مراجعه و این کارت‌ها را دریافت کنند.

دارندگان سهمیه طرح ترافیک برای دریافت کارت به سازمان حمل و نقل و ترافیک مراجعه کنند

مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: داشتن این کارت ها، هیچ معنای خاصی جز داشتن سهیمه طرح ترافیک ندارد و استفاده‌ای نخواهد داشت جز اینکه نشان دهنده همان سهیمه‌ای می‌باشد که در سایت مربوطه برای این افراد اعمال شده و در واقع وجود این کارت‌ها نماد فیزیکی داشتن آن سهمیه است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 992081

وب گردی

وب گردی