اشتراک‌گذاری دانش محققان و پژوهشگران بر پایه‌های پیشرانه‌های دریایی

با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دومین همایش و نخستین رویداد استارت آپ پیشرانه‌های دریایی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اهمیت راهبری دریا و نقش آن در زندگی مردم دنیا امری غیرقابل‌انکار است، ورود به حوزه دریایی میسر نخواهد شد مگر از طریق ساخت و تولید شناور و سامانه‌های مرتبط با آن؛ بنابراین یکی از مهم‌ترین و استراتژیک ترین سامانه شناوری، پیشرانه آن است که توسعه این امر درگرو تحقیق و توسعه و به اشتراک گذاشتن دانش محققان و پژوهشگران این عرصه است.


ازاین‌رو سازمان صنایع دریایی با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و مجامع علمی کشور ، اقدام به برپایی دومین همایش پیشرانه‌های دریایی کرده است.
در این همایش علاوه بر مباحث علمی و مقالات، با همکاری گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد توسعه حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، برگزاری نخستین استارت آپ تخصصی در حوزه پیشرانه‌های دریایی و جشنواره پایان‌نامه‌های برتر نیز پیش‌بینی‌شده است.


از مهم‌ترین محورهای این همایش میتوان به مواردی شامل جایگاه سیستم رانش در بهره‌وری ناوگان دریایی کشور، محرکه اصلی، انتقال قدرت، پیش برنده‌ها، پایش و نگهداری اشاره کرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش به آدرس اینترنتی www.mpropulsionc.ir مراجعه کرده یا با دبیرخانه همایش با شماره‌های 5-66028963 -021 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 992126

وب گردی

وب گردی