امکان انتشار اطلاعیه ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی پیش از 25 دی ماه

 اگر اصلاح ایرادات در دفترچه ضوابط نحوه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تمام دانشگاه ها به سرعت انجام شود، این امکان وجود داردسازمان سنجش آموزش کشور زودتر هم اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه های بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور به ایسکانیوز، گفت: اگر اصلاح ایرادات در دفترچه ضوابط نحوه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تمام دانشگاه ها به سرعت انجام شود، این امکان وجود دارد سازمان سنجش آموزش کشور زودتر هم اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه ها بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند.

اطلاعات مربوط به نحوه پذیرش و شرایط و ضوابط داوطلبان و نحوه درخواست پذیرش از مؤسسات و مدارک و سوابق مورد نیاز در اطلاعیه‌ای در تاریخ 25 دی ماه 1397 منتشر می شود.

داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه باید از تاریخ ۲۹ دی لغایت ۶ بهمن ماه برای پذیرش به مؤسسات پذیرنده که در اطلاعیه ۲۵ دی ماه منتشر می شود، مراجعه کنند. در حال حاضر سازمان سنجش آموزش کشور مشغول تنظیم ضوابط نحوه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تمام دانشگاه هاست تا بتواند در تاریخ 25 دی ماه، اطلاعیه نهایی را منتشر کند.

اگر اصلاح ایرادات به سرعت انجام شود، این امکان وجود دارد سازمان سنجش آموزش کشور، زودتر هم اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه ها بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند.

همچنین قرار است جلسات مربوط به ثبت نام مجدد متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 بعد از انتشار اطلاعیه مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه ها بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی برگزار شود. داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 1398 از 28 بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کرده یا اطلاعات مربوط به خود را ویرایش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992188

وب گردی

وب گردی