رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در تولید برنامه های تلویزیونی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد یاسوج، دکتر کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج با امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت وگو کرد.

دکتر جانی پور در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای اساتید برجسته و نخبگانی است که صداوسیما می تواند از استعداد و توانایی آنها در زمینه های مختلف از جمله تولید محتوا و برنامه های تلویزیونی استفاده کند.

وی اظهار داشت: بیش از 50 درصد فارغ التحصیلان استان کهگیلویه و بویراحمد از دانشگاه آزاد اسلامی هستند که این موضوع نقش عظیم دانشگاه آزاد اسلامی را در پیشرفت جامعه نشان می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به رسالتی که دانشگاه آزاد اسلامی و صداو سیما دارند و از طرفی در شرایط فعلی که نیاز به فعالیت فکری و فرهنگی بیشتری داریم، دانشگاه آزاد اسلامی استان این آمادگی را دارد تا با تعامل با صدا و سیما در تولید برنامه ها همکاری کند.

رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جامعه کاملاً مشهود و چشمگیر است، گفت: با انتصاب نیروهای انقلابی در رأس هیأت امنا و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت خدمت رسانی این دانشگاه مطلوب تر شده است.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود نیروهای انقلابی مسیر خود را پیدا کرده و روزبه روز شاهد پیشرفت آن خواهیم بود و صدا و سیما این آمادگی را دارد که از ظرفیت ها و اختراعات دانشگاه استفاده کند. همچنین وظیفه خود می دانیم خدمات دانشگاه آزاد اسلامی را به جامعه و کشور نشان دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992223

وب گردی

وب گردی