آخرین وضعیت مصدومان علوم و تحقیقات/ 11 دانشجو در بیمارستان بستری هستند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واحد علوم و تحقیقات خبر داد.

دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وضعیت مصدومان نسبت به روزهای گذشته خیلی بهتر شده است و امیدواریم که مصدومان به بهبودی کامل برسند.

وی افزود: در حال حاضر 11 نفر از مصدومان در بیمارستان‌ها بستری هستند و 14 نفر از مصدومان در روز های گذشته از بیمارستان های مختلف مرخص شده اند.

دکتر محسن نفر ادامه داد: از 11 مصدومی که در بیمارستان ها بستری هستند تنها یک دانشجو سطح هوشیاری پایینی دارد و امیدوارم که وضعیت این دانشجو مصدوم به ثبات و به بهبودی برسد.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا خواسته این مصدومان را اجابت کنیم و سعی‌مان بر این است که حمایت های لازم را از این عزیزان انجام دهیم.

وی با اشاره به حمایت از مصدومان پس از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: بعضی از مصدومان که به پرستار و کاردرمانی نیاز داشته باشد برای آنها اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا هرچه زودتر مصدومان به وضعیت ایده آل برسند.

دکتر نفر عنوان کرد: وضعیت تمام مصدومان رو به بهبود است و هر کدام از مصدومان بخواهند با دستور پزشک به بیمارستان خصوصی منتقل خواهند شد و دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از دانشجویان مصدوم دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992228

وب گردی

وب گردی