ماجرای آتش‌سوزی در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور/ واکنش مسئولان به فرسودگی خوابگاه

یکی از خوابگاه‌های پسرانه دانشگاه علوم پزشکی نیشابور دچار حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روز گذشته ساعت 14 یکی از اتاق های خوابگاه پسران دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به دلیل اتصالی یخچال دچار حریق شد.

پس از حضور پرسنل آتشنشانی حریق مهار شد و تنها یکی از اتاق های خوابگاه آتش گرفت و خوشبختانه این حادثه هیچ گونه خسارت جسمی و جانی به همراه نداشته است.

براساس گفته مسئولان دانشگاه دانشجویان پس از آتش سوزی به اتاق دیگری نقل مکان کردند و از صبح امروز تعمیر و بازسازی اتاق تخریب شده مراحل ابتدایی را پشت سرگذاشته است.

در هر اتاق که برای دانشجویان در نظر گرفته شده است 8 نفر اقامت دارند و با توجه به آتش سوزی در خوابگاه دانشجویان به اتاق های دیگری منتقل شدند.

برخلاف شایعه ها این حادثه هیچ مصدومی نداشته و دانشجویان به موقع از خوابگاه خارج شدند.

از انتقال دانشجویان به خانه معلم تا اتصالی یخچال

دکتر داوریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی نیشابور در این خصوص به خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: خوشبختانه همه دانشجویان در سلامت کامل به سرمی‌برند و حتی مصدوم سرپایی هم نداشتیم که از اورژانس استفاده کنیم و دانشجویان به مکانی امن منتقل شدند.

وی افزود: در پی این اتفاق یکی از اتاق های خوابگاه دانشگاه دچار حریق شد و دیگر اتاق ها و ساختمان ها کاملا سالم هستند. همچنین عملیات بازسازی و انتقال وسایل را پس از گزارش نهایی بیمه شروع خواهیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: برای جلوگیری از رخ دادن این اتفاق در دیگر اتاق ها در ساختمان خوابگاه حاضر شده ام و وضعیت موجود را بررسی خواهم کرد. تا دیگر شاهد چنین حوادثی در خوابگاه های دانشجویی نباشیم.

دکتر داوریان اظهار داشت: دانشجویانی را که در این حادثه حضور داشتند به خانه معلم در خیام منتقل کرده ایم که برای اقامتشان مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه خوابگاه دانشگاه خصوصی بوده و دولتی است از امکانات صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم استفاده نمی کنیم، به همین خاطر رتبه دولتی هم خوابگاهمان ندارد. تمام دانشجویان از وضعیت خوابگاه راضی هستند و ساختمانمان فرسوده نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 992243

وب گردی

وب گردی