سارق سریالی لپ تاپ‌های پایتخت دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ کیوان ظهیری در این باره گفت: از مدتی پیش مأموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین در جریان سرقت‌های سریالی لپ تاپ از پاساژهای محدوده خیابان ولیعصر تهران قرار گرفته و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی با اشاره به شیوه متهمان در سرقت لپ تاپ‌ها، تصریح کرد: متهم با ورود به مغازه‌ها با صاحبان آنجا صحبت و آنها را سرگرم می‌کرد و با سوء استفاده از غفلت آنها یک عدد از لپ تاپ‌ها را به صورت ماهرانه در کیسه ای گذاشته و متواری می شد.
ظهیری ادامه داد: تحقیقات در این زمینه کلید خورد تا اینکه با بدست آمدن تصاویر این سارق به وسیله دوربین‌های مداربسته یکی از مغازه‌های پاساژی در این محدوده، کسبه و نگهبانان آن محل نیز از وجود چنین فردی باخبر شدند.
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در روز گذشته مأموران کلانتری در جریان ورود این فرد به پاساژ رضا در خیابان ولیعصر قرار گرفتند، گفت: مأموران سریعا در محل حاضر شده و متهم را که توسط کسبه مورد شناسایی قرار گرفته بود دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.
ظهیری گفت: متهم در همان تحقیقات اولیه صراحتا به سرقت ها اعتراف کرد و گفت که اموال مسروقه را به مالخر خود که مغازه تعمیرات و فروش قطعات لپ تاپ دارد فروخته است که در ادامه ماموران به محل اعلامی این فرد سارق مراجعه و 27 عدد لپ تاپ سرقتی را در واحد صنفی او کشف کردند.
به گفته وی، متهم و مالخر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


انتهای پیام/

کد خبر: 992255

وب گردی

وب گردی