ضرورت پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها

مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی بر ضرورت پرداختن به مسائل جامعه و تربیت دانشجوی ماهر در دانشگاه‌ها تأکید کرد و افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن چشم‌انداز در این دو اصل مهم، می‌توانند زمینه‌های رشد خود و نسل‌های آینده کشور را فراهم سازند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دانشگاه ولایت، دکتر مسعود شمس‌بخش مشاور وزیر علوم و مدیرکل دفتر وزارتی با حضور در دانشگاه ولایت ایرانشهر ضمن بازدید از فضاهای آموزشی و پروژه‌های عمرانی، با ریاست، معاونان، مدیران و اعضای هیات علمی این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، دانشگاه ولایت را یکی از دانشگاه‌های خوب و موفق جنوب کشور دانست و افزود: با دیدن اقدامات ارزنده و رشد چشمگیر فضاهای آموزشی این دانشگاه با توجه به شرایط منطقه و مشکلات فراوانی که مناطق کمتر توسعه‌یافته دارند باید بگویم که دانشگاه ولایت یک دانشگاه سازنده و الگویی مناسب برای سازندگی است.

دکتر شمس‌بخش افزود: خدمات ارزشمندی که در دهه اخیر در این دانشگاه صورت گرفته است، نشان از موفقیت، همدلی و عزم جزم مجموعه این دانشگاه دارد که قابل تقدیر است.

مشاور وزیر علوم با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به رشد، پویایی و توسعه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است عنوان کرد: وجود ۴ میلیون دانشجو در سراسر کشور نشان از توجه دولت به امر آموزش است و وزارت علوم نیز تمام تلاش خود را می‌کند که با ایجاد بسترهای مناسب و بهتر برای دانشگاه ولایت که در حال حاضر یک دانشگاه آموزشی است، قدم‌های موثری بردارد.

همچنین در این دیدار اعضای هیات علمی نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با مشاور وزیر علوم و مدیر کل دفتر وزارتی در میان گذاشتند.
غبارروبی مزار دو شهید گمنام، بازدید از پروژه‌های اجرا شده و در دست اجرا، خوابگاه‌ها، دانشکده‌ها، آزمایشگاه‌ها، سلف دانشگاه و شرکت در نماز جماعت دانشگاه از دیگر برنامه‌های بازدید یک روزه دکتر شمس‌بخش به دانشگاه ولایت ایرانشهر بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 992320

وب گردی

وب گردی