پخش مستند خارج از دید بخشی از فعالیت‌های انقلابی شبکه سوم سیما است

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی : انتشار مستند خارج از دید ۱ و ۲ از شبکه سوم سیما که به دو موضوع فتنه و نفوذ با قلمی روان و شیوا، پرداخته است، اقدامی بسیار مناسب و انقلابی می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز؛ بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی طی نامه ای به علی فروغی مدیر شبکه سوم سیما از پخش مستند خارج از دید ۱ و ۲ قدردانی نمود.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علی فروغی
ریاست محترم شبکه سوم سیما
با عرض سلام و احترام


«مراقب باشید وسوسه دشمن در فضای عمومی زندگی تأثیر نگذارد، نفوذ دشمن نتواند در صفوف یکپارچه جوانان مؤمن اختلال ایجاد کند. در همه بخش‌ها -امروز در بخش‌های فضای مجازی و در بقیّه زمینه‌ها- دشمن بشدّت فعّال است. البتّه تلاش دشمن، مأیوسانه است؛ این را از سخنان آن‌ها کاملاً می‌شود فهمید؛ امّا تلاش می‌کنند. باید بِایستید، باید از خودتان آمادگی و اقتدار نشان بدهید، باید ابتکار خودتان و انگیزه خودتان را در بخش‌های مختلف به کار ببندید؛ خدای متعال به شما کمک خواهد کرد»
حضرت امام خامنه‌ای مدظله

مسئله فتنه و نفوذ، از عبرت‌های مهم تاریخی است که مطالعه و پرداختن به آن موجب آشنایی با کید و حیله دشمنان اسلام و ایران و نتیجتاً باعث پیشرفت و بلوغ سیاسی نخبگان و مردم و ایضاً کمک به تحلیل درست و تصمیم گیری به جا می‌گردد.

این مهم همواره مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری نیز بوده است. با این توصیفات، وظیفه رسانه ملی خصوصاً شبکه سه سیما در بازتاب عملکرد درخشان و اهداف بلند انقلاب اسلامی در راستای افزایش امید و خنثی کردن توطئه دشمنان بر کسی پوشیده نیست.

مستند خارج از دید ۱ و ۲، که به دو موضوع فتنه و نفوذ با قلمی روان و شیوا، محتوایی عمیق و قابل استفاده و نیز روایتی جذاب و مرتب پرداخته است از منابع درخور استفاده جهت مطالعه موضوعات صدر الاشاره می‌باشد که حقیقتا انتشار آن توسط شبکه سوم سیما بعنوان بزرگترین شبکه تلویزیونی کشور، اقدامی بسیار مناسب در جهت اشاعه آن است.

پخش مستد مذکور، در راستای بصیرت افزایی، بخشی از فعالیت‌های انقلابی شبکه سه می‌باشد که موجبات خرسندی و دلگرمی مردم عزیز انقلابی ایران و همچنین قشر دانشگاهی و دانشجویان را فراهم نموده است.

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از حضرتعالی و همه دست‌اندرکارانی که در راستای روشنگری و بصیرت افزائی تلاش می‌کنند، بابت این اقدام شایسته تشکر می‌نماید و از خداوند تبارک و تعالی مزید توفیقات را برای جنابعالی خواهانیم. امید است شاهد استمرار اینگونه فعالیت‌ها نیز در همه ایام سال باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 992341

وب گردی

وب گردی