کلاهبرداری با وعده سفر به کربلا

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری اعضاء باند ۶ نفره کلاهبرداران با شگرد سفر به عتبات عالیات، اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محسن خانچرلی گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان قدس پس از دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب شهروندی به مبلغ ۷۱۰ میلیون ریال، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس فتا با هماهنگی قضائی و بررسی تراکنش‌های بانکی، ۳ نفر از اعضای اصلی این باند را شناسایی کرده و طی یک قرار صوری در یکی از استان‌های غربی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردندکه ۳ نفر از همدستان آن‌ها از داخل زندان با برخی از شهروندان تماس گرفته و به بهانه اینکه " شما در قرعه کشی برنده سفر به عتبات عالیات شده اید" مال باختگان را به پای دستگاه‌های عابر بانک کشانده و پس از دسترسی به اطلاعات بانکی مبادرت به خالی کردن حساب بانکی این افراد می‌کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: متهمان به انجام کلاهبرداری بالغ بر ۳ میلیارد ریال از حساب تعداد زیادی از شهروندان اعتراف کردند و با تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 992358

وب گردی

وب گردی