شکنجه اسماعیل بخشی صحت ندارد/ هیچ کس در دولت برای ۱۴۰۰ برنامه‌ ندارد

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: وزارت اطلاعات گزارش داد که موضوع شکنجه اقای بخشی صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ظهر امروز(چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت‌دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز فرصت مناسبی است تا برخی از نیازمندی‌ها که تا دیروز از خارج کشور وارد می‌شد را در داخل تعریف کنیم.

وی درباره اسماعیل بخشی گفت: بر اساس دستور هفته گذشته رییس جمهور و هیاتی که به آنجا رفته بود و با خود بخشی صحبت کرده بود امروز وزارت اطلاعات گزارش داد که این موضوع صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

واعظی در پاسخ به سؤالی درباره طرح استانی شدن انتخابات، گفت: دولت از طرح استانی شدن انتخابات استقبال کرده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: من یکبار بیشتر در مورد مسأله اصلاح طلبان صحبت نکردم و این بود که ما با همه گروه‌های معتدل صحبت می‌کنیم، از سال 92 روابطمان خوب بوده و در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در 92 و نه 96 اتلاف نداشته ایم.

رئیس‌دفتر رئیس جمهور درباره شایعه استعفای ظریف گفت: آقای ظریف یکی از وزرای خارجه موفق از اول انقلاب هستند، دولت و رییس جمهور از آقای ظریف حمایت می‌کنند و شایعات مربوط به استعفای ایشان صحت ندارد.

واعظی افزود: در دولت ما هیچ کسی برای 1400 برنامه ریزی ندارد.

کد خبر: 992372

وب گردی

وب گردی