هکرها اسناد محرمانه حملات سپتامبر 11 را منتشر کردند

گروه هکری The Dark Overlord ، 7 هزار و 500 سند مرتبط با حملات 11 سپتامبر را در اینترنت منتشر کردند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز و به نقل از «ntv.com»، گروه هکری « The Dark Overlord» ، که برای منتشر نکردن اسناد مربوط حملات سپتامبر 11 درخواست بیت کوین به ارزش 2میلیون دلار کرد بود وتهدید کرده بود در صورت عدم پرداخت مبلغ مذکور اقدام به انتشار اسناد این حملات در 5 بسته خواهد کرد و برای اثبات جدیت خود اقدام به انتشار 650 برگه از این مستندات کرده بود، پس از برآورده نشدن درخواستشان اقدام به انتشار 7 هزار و 500 سند دیگر مرتبط با حملات 11 سپتامبر در اینترنت کردند.

در میان این اسناد که از دولت ایالات متحده، شرکت های بیمه، دفاتر حقوقی جمع آوری شده و توسط این گروه هکری به سرقت رفته است، هیچ مدرکی که نشان دهنده اطلاع یا مشارکت دولت آمریکا در این حملات باشد وجود ندارد.

براساس اسناد منتشر شده شرکت های بیمه به منظور پرداخت حداقل خسارت به ضرر دیدگان از این حادثه به دنبال یافتن مقصری برای این حادثه بودند.

بر اساس این اسناد، شرکت های بیمه، برای فرار از پرداخت خسارت اقدام به مقصر جلوه دادن و متهم کردن شرکت های هواپیمایی مالک هواپیما های مورد استفاده قرار گرفته در حمله، سازندگان هواپیماها، هیئت مدیره سازمان هواپیمایی فدرال ایالات متحده و تروریست ها کردند.

براساس این اسناد، این شرکت ها برای متهم کردن شرکت بوئینگ که سازنده دو هواپیمای «757 » و «767» مورد استفاده قرار گرفته در این حملات بود به دلیل عدم استفاده از سیستم الکترونیک امن و مطمئن نهایت سعی خود را کرده بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992489

وب گردی

وب گردی