ثبت‌نام برای سه رویداد کارنو آغاز شد

ستاد ویژه‌ توسعه فناوری‌ نانو قصد دارد طی ماه‌های بهمن و اسفند سه رویداد کارنو را در تهران، کرمان و کرج برگزار کند. ثبت‌نام این رویدادها آغاز شده و تا رسیدن به حد نصاب ادامه دارد. ثبت‌نام زودهنگام مشمول تخفیف خواهد بود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه شهید باهنر کرمان و مرکز تربیت مربی کشور(کرج) میزبان سه رویداد کارنو تا پایان سال خواهند بود.

محل رویداد تاریخ رویداد آخرین مهلت ثبت‌نام زودهنگام
دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران 24 بهمن - 26 بهمن 30 دی
دانشگاه شهید باهنر کرمان 30 بهمن – 2 اسفند 15 بهمن
مرکز تربیت مربی کشور(کرج) 8 اسفند – 10 اسفند 15 بهمن

این رویدادها سه‌روزه بوده و ثبت‌نام آن‌ها آغاز شده‌است. در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان، ثبت‌نام به‌صورت خودکار مسدود خواهد شد. از این‌رو به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت تمایل به شرکت در این دوره‌ها، هر چه سریع‌تر نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام زودهنگام مشمول تخفیف ویژه‌ای است که راهنمای آن در بخش ثبت‌نام سایت کارنو درج شده‌است.

رویداد کارنو (دارای استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور) یکی از برنامه‌های آموزشی ستاد ویژه توسعه فناوری‌ نانو با رویکرد تغییر نگرش نسبت به فضای کسب‌وکار است که تا کنون سی‌ویک دوره در دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شده‌است. در این رویدادها با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده، مفاهیم شروع یک کسب و کار، از پرورش ایده تا چگونگی نوشتن بوم کسب ‌وکار، تجاری‌سازی و بازاریابی محصول، تیم‌سازی، آشنایی با مالکیت فکری و چگونگی جستجو و ثبت پتنت آموزش داده می‌شود.

در این رویداد سه‌روزه، فضای ورود به کسب‌وکار شبیه‌سازی شده و شرکت‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب‌وکار آشنا می‌شوند. محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه نموده و تیم‌های برتر معرفی و به آن‌ها جوایزی اهدا می‌‌شود.

از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آشنایی با مدل بوم کسب‌وکار

آشنایی با مباحث مالکیت فکری

آشنایی با جستجو و ثبت پتنت

آشنایی با روش‌های بازاریابی و تجاری‌سازی

آشنایی با کارآفرینان موفق

شناخت توانمندی‌های فردی و شخصیتی

کار تیمی

حل مسئله و خلاقیت

مدیریت هزینه و خرید

تفکر تحلیلی و تصمیم‌سازی

در این رویداد علاوه بر گواهینامه ستاد فناوری نانو گواهینامه‌ی سازمان فنی‌وحرفه ای کشور با کد بین‌المللی ارائه می‌شود. همچنین افراد توانمند و جویای کار به منظور اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان، به مجموعه‌های متقاضی نیرو و یا کارورز معرفی می‌شوند.

شرکت کیمیا سهند شیمی (مهرتاش)، پوشاک مهیار و پیشران نساجی آینده (هاینو) حامیان این رویداد هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992510

وب گردی

وب گردی