رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب با رئیس کارخانه قند شهرستان دیدار کرد

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب  با رئیس کارخانه قند میاندوآب دیدار و از قسمت های تولید این کارخانه بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صبح امروز در دیدار با رئیس کارخانه قند شهرستان با اشاره به سیاست های این دانشگاه در حمایت ازتولید داخلی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با استفاده از امکانات آموزشی وظرفیت استادان رشته های کشاورزی می تواند در حوزه های آبیاری و کشت بهینه به کشاورزان چغندرکار منطقه کمک شایانی نماید.

در این دیدار دکتر رامین رستمی، با تبیین و تشریح دقیق امکانات آموزشی و پژوهشی دانشگاه خواستار همکاری روزافزون دانشگاه با کارخانه قند میاندوآب شد.

وی افزود: گروه های کشاورزی، مکانیک، برق و کامپیوتر این دانشگاه می تواند در رفع مشکلات این کارخانه اقدامات موثری داشته باشد.

غلامعلی قنبری رئیس کارخانه قند میاندوآب در این دیدار ضمن قدردانی از سیاست ها و برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب در توسعه شهرستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بستر مناسبی در زمینه اشتغالزایی، تولید و توسعه فعالیت های کشاورزی و صنعتی در منطقه است و دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن امکاتات مناسب می تواند، گام های موثری در ارتباط با صنعت بردارد .

کد خبر: 992646

وب گردی

وب گردی