خودروهای سرقتی  در پارکینگ های متفرقه  کرج پیدا شد

سارقی که پس از سرقت 20 خودرو ، آن ها رابه پارکینگ های متفرقه انتقال داده و در فرصت های مناسب اقدام به فروش قطعات خودرو می کرد، توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمد نادربیگی ،رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر کرج بلافاصله تیم زبده ای از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند .

وی افزود: با توجه به این که پس از ارتکاب جرم ، با کارت بانکی مالباخته که در داخل خودرو بود وجوه حساب آنها برداشت شده بود ، بلافاصله تصاویر دوربین های مداربسته شعب بانک ها مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر فردی که هنگام استفاده از عابربانک مشاهده شده بود ، مورد شناسایی قرار گرفت .

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پس از چندین روز اقدام اطلاعاتی موفق شدند منزل متهم را در کمالشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه، وی را در منزلش دستگیر کنند؛ در بازرسی از منزل این متهم مقادیری اموال و قطعات خودروهای مسروقه از جمله ضبط خودرو، باند ، مدارک شناسایی ، کارت های بانکی و ... کشف شد.

سرهنگ نادر بیگی گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به جرم خود مبنی بر 20 فقره سرقت خودرو در مناطق مختلف کرج اعتراف و اذعان کرد پس از سرقت خودرو های مدل پایین که فاقد تجهیزات ایمنی بود، آنها را به پارکینگ های متفرقه انتقال داده و به مرور اقدام به فروختن قطعات خودرو ها می کرد.

وی ادامه داد: با پیگیری کارآگاهان ، 19 دستگاه از خودروهای سرقتی در پارکینگ های متفرقه در مناطق مختلف کرج کشف و مالکان آنها نیز شناسایی شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز به شهروندان توصیه کرد : علاوه بر پرهیز از پارک کردن خودرو در مکان های نا امن ، کم تردد ، خلوت و تاریک، وسیله نقلیه خود را به لوازم ایمنی مجهز کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 992678

وب گردی

وب گردی