تبدیل کارخانه متروکه جوراب‌بافی  به  بوستان «نشاط کودک»

با تبدیل کارخانه متروکه جوراب‌بافی در محله شورا به بوستان، سرانه فضای سبز منطقه به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده دراین‌باره گفت: این محله یک بوستان محلی کوچک به نام «شورا» دارد که به تنهایی پاسخگوی نیازهای جمعیت محله نیست. از این‌رو با توافق شهرداری منطقه و بنیاد مستضعفان، طرح تبدیل کارخانه جوراب‌بافی به بوستان در محله شورا که سال‌ها متروکه و بدون استفاده باقی مانده بود در دستور کار قرار گرفته و در حال تکمیل است. مرتضی رحمان‌زاده افزود: در حال حاضر ساخت بوستان «نشاط کودک» در زمینی به مساحت 5 هزار‌مترمربع با هدف ارائه خدمات مطلوب به اهالی و افزایش رضایتمندی آنها، حدود 80‌ درصد پیشرفت داشته و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: «این بوستان پس از بهره‌برداری به امکاناتی از قبیل زمین بازی کودکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه، مبلمان پارکی،‌گونه‌های گیاهی متنوع، گلدان‌های سنگی، آبنما و.... تجهیز می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار منطقه 13 گفت: با ساخت این بوستان اهالی محله شورا هم مانند محله‌های دیگر صاحب بوستان می‌شوند چراکه اکنون شهروندان این محله مجبورند برای گذراندن ساعات اوقات فراغت خود به بوستان‌های محله‌های همجوار بروند که این موضوع برای سالمندان و افرادی که وسیله نقلیه شخصی ندارند سخت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 992685

وب گردی

وب گردی