توکلی: اطلاعیه ثبت‌نام بر اساس سوابق تحصیلی کنکور 98 سه‌شنبه منتشر می‌شود

قرار بود ایرادات دفترچه ضوابط نحوه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تمام دانشگاه‌ها برطرف شده و سازمان سنجش آموزش کشور قبل از تاریخ ۲۵ دی ماه، اطلاعیه نهایی مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه های بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند؛ اما به دلایلی روند اصلاحات اطلاعیه همان روز مقرر منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، قرار بود ایرادات دفترچه ضوابط نحوه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در تمام دانشگاه ها برطرف شده و سازمان سنجش آموزش کشور قبل از تاریخ ۲۵ دی ماه، اطلاعیه نهایی مربوط به نحوه پذیرش داوطلبان در دانشگاه های بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی را منتشر کند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در این باره به ایسکانیوز، گفت: به دلایلی روند اصلاحات با سرعت انجام نشد و اطلاعیه همان روز سه‌شنبه (۲۵ دی‌ماه) منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: داوطلبان واجد شرایط و متقاضی پذیرش بهمن ماه باید از تاریخ ۲۹ دی لغایت ۶ بهمن ماه برای پذیرش به مؤسسات پذیرنده که در اطلاعیه ۲۵ دی ماه منتشر می شود، مراجعه کنند.

گفتنی است؛ جلسات مربوط به ثبت نام مجدد متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال آینده هم پس از انتشار اطلاعیه پذیرش داوطلبان در دانشگاه‌ها بدون کنکور و بر مبنای سوابق تحصیلی برگزار می شود. داوطلبان از بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری به مدت یک هفته فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کرده یا اطلاعات مربوط به خود را اصلاح کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992705

وب گردی

وب گردی