کسب سهم بالایی از بازار فرآورده‌های تشخیص طبی کشور توسط یک شرکت دانش‌بنیان

یک شرکت دانش بنیان داخلی فعالیت خود را در سال 77 با هدف تولید فرآورده های تشخیص طبی آغاز کرد و با تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه تحقیقات، در طول اولین سالهای فعالیت خود موفق به ساخت چندین کیت تشخیص طبی از نوع ELISA شد. این شرکت به علت کیفیت بالای محصولات تولیدی در اندک مدتی سهم بسزایی از بازار این محصولات در کشور را از آن خود کرد.

به گزارش گروه علم و فناری ایسکانیوز، این شرکت دانش بنیان داخلی همگام با ادامه فعالیت های تحقیقاتی خود همواره بر تعداد محصولات خود افزود و با اعتقاد به راه اندازی و نهادینه کردن سیستم های مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهینامه های مختلف بین المللی مانند گواهی CE اتحادیه مشترک اروپا شد.

شرکت پیشتاز طب با هدف رسوخ به بازارهای خارجی از سال 2004 میلادی هر ساله در نمایشگاه های معتبر پزشکی دنیا شرکت کرده است که نتیجه این حضور مستمر صادرات قابل توجهی از محصولات به بیش از 15 کشور از جمله ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، هلند، ایتالیا، برزیل، مصر، مالزی، نپال، نیجریه، عمان، کنیا و غیره بوده است.

به گفته بهروز حاجیان تهرانی مدیر عامل این شرکت، در حال حاضر تعداد محصولات شرکت پیشتاز طب بالغ بر 40 نوع کیت تشخیصی به روش الایزا شامل تستهای تشخیص مارکرهای سرطانی، انواع ناهنجاریهای هورمونی، انواع بیماریهای عفونی همانند تست تشخیص ایدز، هپاتیت B و C، انواع بیماریهای ویروسی و انگلی، همچنین بیش از 12نوع کیت بیوشیمی با صحت و دقتی بسیار بالا می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون سایت تولید شرکت پیشتاز طب مجهز به مدرن ترین آزمایشگاههای تحقیقات، تولید و کنترل کیفی در منطقه است و بیش از 200 نفر پرسنل کارآزموده با مدارک دانشگاهی در سطوح کارشناسی تا دکترای تخصصی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

این فعال دانش بنیانی همچنین تصریح کرد: شرکت ما به عنوان تولید و تامین کننده فرآورده ها و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای کلیه مراکز تشخیصی، درمانی، تحقیقاتی و آموزشی در بازارهای جهانی فعالیت می کند. ما با بهره گیری از فن آوری های نوین و توسعه آنها همگام با پیشرفت های جهانی و نیز ابداع روشهای جدید تلاش می کنیم تا با ایجاد ارزش افزوده، رشد سودآوری و منافع ذینفعان را تضمین کنیم.

حاجیان تهرانی، «ایجاد زمینه ارتقاء ذینفعان»، «مشتری مداری»، «تشویق و ترویج کارگروهی»، «تشویق و ترویج خلاقیت و نوآوری» و «رعایت و ترویج اخلاق حرفه ای» را مهم ترین چشم انداز شرکت عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 992767

وب گردی

وب گردی