تعلیم وتربیت رسالت ذاتی حوزه ودانشگاست

دکتر کرم جانی پور گفت: رسالت ذاتی حوزه ودانشگاه تعلیم وتربیت و آگاه سازی نسل جوان است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز ازیاسوج دکتر کرم جانی پور رئیس داشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیرحوزه علمیه استان بیان کرد:در شرایط کنونی جامعه و مقتضیات زمان نیاز به تلاش بیشتری نسبت به تحقق رویکردها و اهداف انقلاب اسلامی می باشد.

وی گفت: وحدت حوزه و دانشگاه باید به صورت جدی و مستمر در همه زمینه ها ادامه داشته باشد و این امر باتوجه به حضور نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حوزه فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد باعث افزایش فعالیتهای فرهنگی و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به رویکرد مسئولین جدید دانشگاه آزاد اسلامی است.

دکتر جانی پور بیان کرد: قطعا وظیفه ذاتی خود می دانیم در جهت آگاه سازی و استفاده بهینه از ظرفیت های دانشگاه نهایت تعامل را با حوزه داشته باشیم.

در ادامه این دیدار حجت السلام سید عبدل مومن موسوی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: استفاده از ظرفیتهای دانشگاه در مباحث علمی ومقالات از اولویتهای کاری ما است.

وی گفت: با توجه به در پیش داشتن کنگره یادواره آیت الله ملک حسینی و همچنین یادواره شهدای روحانی استان در نظر داریم از ظرفیت و نیروهای نهاد انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنیم و خواستار تعامل همه جانبه با دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

کد خبر: 992800

وب گردی

وب گردی