اعلام همکاری NYSCF با Ngene برای ایجاد درمان های جدید برای بیماری ها

انستیتو تحقیقات بنیاد سلول های بنیادی نیویورک(NYSCF) به تازگی اعلام کرده است که قصد همکاری با کمپانی Ngene برای ایجاد درمان های جدیدی دارد که از پتانسیل سلول های بنیادی انسانی و تکنیک های ویرایش ژنی برای بیماری های مختلف استفاده می کنند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، انستیتو تحقیقات NYSCF شریک اصلی Ngene در تولید و تمایز سلولو های بنیادی به سمت تولید رده های سلولی با کیفیت برای سلول درمانی بیماری های مختلف خواهد بود. کمپانی Ngene، یک سرمایه گذاری جدید و مشترک بین کمپانی ویرایش ژنی ToolGen و کمپانی زیست پزشکی nSAGE است که در زمینه ایجاد سلول درمانی های موثر و جدید مبتنی بر ویرایش ژنوم برای هپاتیت الکلی حاد، بیماری های التهابی عصبی و سایر بیماری های فعالیت می کند.

از طرف دیگر انستیتو تحقیقات NYSCF یک پیشگام و پیشرو در زمینه تحقیقات سلول های بنیادی است که NYSCF Global Stem Cell ArrayTM را به عنوان یک پلت فرم ربوتیک خودکار برای بازبرنامه ریزی سلول های بالغ به سلول های بنیادی پرتوان القایی(iPSCs) استفاده می کند. در اواخر سال 2018، NYSCFهمکاری خود با ToolGen و nSAGE به منظور تلفیق تکنولوژی های سلول درمانی و ویرایش ژن برای تکوین درمان های جدید آغاز کرد و همکاری این مرکز با Ngene می تواند حاکی از ادامه این همکاری باشد. سوزان سولومون مدیر اجرایی NYSCF ماموریت این پروژه را رسیدن به درمان های نجات بخش برای بیماران سراسر دنیا می داند.

انتهای پیام/

کد خبر: 992842

وب گردی

وب گردی