بازدید سرزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد رامسر و مجتمع رفاهی اراک

دکتر طهرانچی در ادامه سفر یکروزه خود به استان‌های گیلان و مازندران از واحد رامسر و مجتمع رفاهی اراک در این شهر بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه سفر یکروزه خود، به صورت سرزده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و مجتمع اقامتی واحد اراک در این شهر، بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در این بازدید سرزده پس از حضور در آرامگاه شهدای گمنام واحد رامسر و ادای احترام به قهرمانان دفاع مقدس، از بخش‌های مختلف آموزشی، اداری، آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحد رامسر قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید سرزده خود به مجتمع رفاهی واحد اراک در شهرستان رامسر رفت و از بخش‌های خوابگاهی و سوئیت‌های اقامتی این مجتمع بازدید کرد.

وی در این بازدید، بر ارائه خدمات رفاهی مطلوب و در شأن کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز رفاهی این دانشگاه تأکید کرد.

مقصد بعدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر به استان مازندران، حضور در واحد تنکابن و دیدار و گفت‌وگو با رئیس، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی بود که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.

گفتنی است دکتر طهرانچی در ادامه سفر یکروزه خود به استان گیلان، پس از دیدار و گفت‌وگو با نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت، حضور در نوزدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و بازدید از واحد آستانه اشرفیه و لاهیجان، به استان مازندران سفر کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 992853

وب گردی

وب گردی