چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته برگزار می‌شود

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، «چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته» در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته را 13 تا 16 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار کند.


در این نمایشگاه بین المللی، «آخرین دستاوردها، تکنولوژی ها، اطلاعات و تجربیات در زمینه های مرتبط» و همچنین «پتانسیل های موجود در دنیا در حوزه های لجستیک، مدیریت زنجیره تامین و صنعت حمل و نقل» به نمایش گذاشته می شود.
چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین، صنایع و تجهیزات وابسته با هدف «بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود در کشور»، «برقراری تعامل و ارتباط بین شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه» و «ایجاد زمینه های بهره وری، اشتغال زایی و کارآفرینی، در سال حمایت از کالای ایرانی» در تهران برگزار می شود.


این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و با حمایت وزارت راه و شهر سازی و ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 992861

وب گردی

وب گردی